השוק

בעלי העסקים הקטנים בת"א הבעירו סחורה במחאה: "אנשים קורסים"

עצמאים שיצאו להפגין ברחוב יפו בדרום תל אביב הבעירו סחורה במחאה על מצבם הכלכלי. נשיא ארגון העצמאים להב, רועי כהן: "אל תגרמו לאזרחים שומרי חוק להפוך לעבריינים" 
שרון טל |  1
הפגנת עצמאים בדרום ת"א (צילום התנועה לעידוד אופנה)
בעלי עסקים קטנים בדרום ת"א יצאו להפגין ברחוב יפו, על רקע מצבם הכלכלי שהורע בשל משבר הקורונה. העצמאים קראו לממשלה להפסיק את הסגר, וכמחאה הבעירו סחורה שנותרה בחנויותיהם. "הקונטיינרים מלאים, הכל עומד, הבגדים של החורף של החג הלך. הכל צריך לשרוף באש אין מה לעשות עם זה" אמרה אחת המפגינות.  
 
צילום: התנועה לעידוד אופנה
עו״ד רועי כהן נשיא להב, בהפגנה של בעלי העסקים בדרום ת״א: "מדינת ישראל צובעת את העסקים באדום. אין סיבה להמשיך ולסגור את העסקים בערים הירוקות. אם 60% ממדינת ישראל ירוקה, למה צריך לסגור את כולם ולמוטט את כל העסקים? אנשים כאן קורסים, לאנשים אין כסף להביא הביתה, לפרנס את המשפחות שלהם. מדינת ישראל חייבת להפסיק עם העונש הקולקטיבי הזה של סגר מלא".
"אני מתריע אל תגרמו לאנשים שומרי חוק להפוך לעבריינים בלי סיבה. חוסר האומץ של ממשלת ישראל לטפל בבעיות אינו סיבה להרוג כלכלה שלמה. עסקים שסגורים צריכים לקבל פיצוי מלא! על כל ההוצאות שלהם מלאים ,שכירויות , הלוואות וציוד . הגיע הזמן להתחיל לנהל כל עיר וכל שכונה לפי מצבה כפי שעושים בכל מדינה מתוקנת בעולם ולא על פי החלטות ושיקולים פוליטים".
בהמשך, יצא נשיא להב נגד קבלת החלטות בממשלה: "גם בארגון הבריאות העולמי הוציאו הנחיה לפיה מדיניות הסגר חייבת להיפסק. היא פוגעת בכלכלה, בחברה, בנפש - כל הגורמים שיוצרים לחץ ומתח ובסופו של דבר פוגעים בבריאות. אין לכך הצדקה ואנו בלהב קוראים לממשלת ישראל לשחרר את המגזר העסקי, לאכוף את ההגבלות ולהשית סגר רק על ערים אדומות - זה הפתרון ההגיוני לעשות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטח ביל גייטס לא מאמין איך הסיפור הזה של הקורונה תפס
    אחד העם 10/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא המממן העיקרי של ארגון הבריאות העולמי שלמרות השם המפוצץ הוא ארגון פרטי שמקדם את האג'נדה של גייטס על שבב דיגיטלי לכל אזרח
    סגור