השוק

ברקע החלפת הדירקטוריון: תמי מוזס במכתב פרידה לעובדי אל על

בעלת השליטה בכנפיים, שהחזיקה עד לאחרונה בחברת התעופה, נפרדה מהעובדים: "צעדנו יחד להישגים, צלחנו יחד קשיים. אפשר לעזוב את אל על, אבל אל על לעולם לא עוזבת אותך"
מערכת ice |  3
תמי מוזס (צילום פייסבוק/אל על)
לקראת החלפת דירקטוריון אל על, תמי מוזס-בורוביץ', בעלת השליטה בכנפיים אחזקות שהחזיקה עד לאחרונה בחברת התעופה, שלחה מכתב פרידה לעובדים. 
"משפחת אל על היקרה, ביום זה אני מבקשת לומר לכולכם תודה. עברנו יחד כברת דרך ארוכה. צעדנו יחד להישגים, צלחנו יחד קשיים. אני מבקשת להודות לכולכם על כל מה שעשיתם עבור חברת התעופה האהובה שלנו. תודה על הקרבה בלתי פוסקת, מסביב לשעון, גם על חשבון זמנכם החופשי ועל חשבון משפחותיכם. תודה על מסירות שאינה יודעת גבול". 
עוד כתבה מוזס-בורוביץ': "באופן אישי, באירוע המורכב אליו נקלעה אל על בחודשים האחרונים חסר לי בעלי האהוב דדי, אשר כל מה שלמדתי – למדתי ממנו. לדאבוני בשל מצבו הבריאותי נבצר ממנו לקחת חלק באירועים בחודשים האחרונים, אך אני יודעת כי הוא יזכור את אל על חזקה ופורצת דרך. אני אסירת תודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי להיות חלק ממשפחת אל על". 
"אל על תישאר לנצח בליבי. אפשר לעזוב את אל על, אבל אל על לעולם לא עוזבת אותך. אני אוהבת אתכם ומחבקת אתכם. משוכנעת שתמשיכו לעשות חיל ולהצעיד את אל על לעתיד בטוח ולהישגים נוספים", סיכמה מוזס-בורוביץ'.
בתוך כך, ​דירקטוריון אל על צפוי להצביע על מינוי דוד ברודט כיו"ר החברה במקומו של יהודה לוי. כמו כן, ימונו גם חמשת הדירקטורים האחרים מטעמה של בעלת השליטה החדשה באל על - כנפי נשרים תעופה של אלי רוזנברג. החלטת הדירקטוריון תובא לאישור בעלי המניות רק ב-17 בנובמבר. 
כזכור, בתום ההנפקה הציבורית של אל על הפך איש העסקים אלי רוזנברג לבעל השליטה בחברה, והחזקת כנפיים של תמי מוזס-בורוביץ' הצטמצמה לכ-15%. לפני כחודש כנפי נשרים החלה לפעול למינוי חברי דירקטוריון חדשים, על רקע חששות של רוזנברג מצעדים שבהם נוקטת הנהלת אל על. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השאירה חורבן בלתי הפיך
    אחד מ5000 10/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעה סלאמה ורחמת אללה וברכאתו
    סגור
  • 2.
    שליחיה של תמי באל על רבים
    ירון גל 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכדאי לבחון אנשים שמונו בזמנה. כך למשל מירה פיציצקי ממש יד ימינה ועיניה הבוחנות בחברה, מדווחת לה ללא הרף. זה לא יכול להמשיך ככה.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה בתפקידך החדש, עתה נותר להחליף את כל שדרת הניהול. (ל"ת)
    ימים טובים 10/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור