השוק

עטרה רוכשת את פעילות האונליין של Shookit במיליוני דולרים

החברה לשיווק פירות וירקות רוכשת את פלטפורמת האי-קומרס שנוסדה לפני 4 שנים.  העסקה תגדיל את כוחה של עטרה שתקלוט לתוכה את כל עובדי שוקיט

שרון טל | 
עופר עטר (צילום צחי קיבנשטיין)
חודשיים בלבד לאחר שהשיקה רשת חנויות לצרכני קצה, חברת עטרה שיווק פירות וירקות מודיעה על צעד נוסף לכיוון הטכנולוגי ורוכשת את הפעילות העסקית של שוקיט, לשיווק פירות וירקות ברשת האינטרנט.
העסקה המוערכת במיליוני דולרים, תעניק לעטרה את הזכויות הבלעדיות על הפלטפורמה  הטכנולוגית ומרכז ההפצה של שוקיט. חברת עטרה תקלוט לתוכה את כל עובדי חברת שוקיט, בניהולו של דניאל רובין. עם השלמת הרכישה ב-1 בנובמבר, תהפוך שוקיט לחלק מחברת עטרה. 
"מסע שהתחיל לפני 4 שנים"
איציק עטר, מנהל פיתוח עסקי וחדשנות של חברת עטרה: "הבנו שיש ציבור צרכנים גדול שחיכה לרשת מתמחה של פירות וירקות. עם רכישת הפעילות המסחרית של שוקיט, נוכל להעניק ללקוחות חנויות פיזיות הפתוחות לצרכנים לצד שירות און ליין מפותח ויעיל". 
חברת שוקיט הוקמה לפני כ- 3 שנים על ידי מיכאל אוסדון, אסף חכמון ומאי שוחט במטרה להנגיש את שוק הפירות והירקות לצרכנים, באופן טכנולוגי ויעיל באמצעות ויסות ומעקב אחר המלאי הקיים והפצתו.  
במהלך הפעילות של שוקיט, פיתחה החברה תשתית הפצה מבוססת טכנולוגיה ורשת מחסני הפצה זעירים. בעקבות כך נוסדה חברת בונד של שוקיט, שהיא תשתית טכנולוגית אופרטיבית בלבד ועובדת בארה״ב עם המותגים הגדולים ביותר בעולם. 
אסף חכמון, מנכ״ל בונד ושותף מייסד שוקיט: "המסע של שוקיט התחיל לפני 4 שנים והיום מתפצל ל-2 כיוונים שונים בשתי נקודות בעולם. שוקיט בישראל נכנסת כזרוע האונליין והטכנולוגיה של עטרה ומצד שני שוקיט תהפוך למותג ארצי כמו שתמיד חלמנו. בצד השני של העולם, בונד תוכל להתרכז ב 100% בפיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית שלה ולהמשיך לצמוח ביחד עם מותגי האי-קומרס הגדולים בעולם. שוקיט היתה גינת ירק קטנה בחצר ביתנו, טיפחנו אותה באהבה אין סופית ועכשיו הגיע הזמן שלה להמשיך לצמוח עם שחקן שמתאים למידותיה. אנחנו יודעים שעטרה תהפוך את שוקיט לשדה ענק, משגשג ומניב". 
עופר עטר, מנכ"ל ובעלים של חברה עטרה: "שירות און ליין, במיוחד בענף הפירות והירקות, הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר. בסופו של דבר יש לדאוג לזמינות תמידית של תוצרת חקלאית במלאי, לוודא שהסחורה היא איכותית ושהשינוע ללקוח נעשה בטווח זמן סביר. לכן, החיבור עם שוקיט היה טבעי לנו מתחילת הדרך".

המרכז הלוגיסטי של עטרה. צילום: צחי קיבנשטיין
חברת עטרה גידול ושיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל מ-1951. עטרה, המעסיקה מעל 100 עובדים, נחשבת היום לחברה הפרטית הגדולה ביותר בשיווק פירות וירקות למגוון עסקים וגופים פרטיים במשק הישראלי. לפני כ-5 שנים, הקימה החברה מרכז לוגיסטי בשטח של 7,000 מ"ר, ובהקמתו הושקעו למעלה מ 20 מיליון שקל. פעילות המרלו"ג מאפשרת אספקה רציפה של כל התוצרת החקלאית לכל נקודות המכירה של הרשת, ועכשיו גם בפעילות האון ליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה