השוק

Ride Vision משלימה סבב גיוס של 7 מיליון דולר

הטכנולוגיה שתשנה את עולם הרכיבה: חברת הסטארטאפ  הודיעה על השלמת סבב גיוס A שיתמוך בהשקה הבינלאומית של מוצר החברה. עד כה גייסה החברה כ-10 מיליון דולר, וחתמה על מספר עסקאות שת"פ כולל ענקית חלקי הרכב הגרמנית, קונטיננטל AG

כפיר אדר | 
מייסדי Ride Vision (צילום יחצ)
חברת הסטארטאפ המהפכנית Ride Vision, הודיעה היום (שני) על השלמת סבב גיוס A של 7 מיליון דולר שיתמוך בהשקה הבינלאומית של מוצר החברה. מערכת ההתרעה הראשונה מסוגה שפיתחה Ride Vision נועדה לסייע במניעת תאונות אופנועים, בעזרת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית וזיהוי תמונה, בדומה לאופן שבו ״מובילאיי״ פועלת בעולם הרכבים.
מתחילת 2021 ניתן יהיה לרכוש את המערכת בישראל ובמדינות רבות נוספות בעולם. Ride Vision כבר עובדת מול מספר סוכנויות ביטוח במטרה להוזיל את עלות הביטוח לרוכבים שיתקינו את המערכת. עד כה גייסה Ride Vision כ-10 מיליון דולר, וחתמה על מספר עסקאות שיתוף פעולה, בין היתר עם ענקית חלקי הרכב הגרמנית, קונטיננטל AG.
את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות OurCrowd של ג׳ון מדבד, הקרן שהוכתרה כפעילה ביותר בישראל 2019, לצד YL Ventures, חברת הון סיכון בינלאומית המתמקדת בחברות סטארטאפ בשלבים מוקדמים; Mobilion VC, קרן הון סיכון העוסקת בפתרונות תחבורה חכמה עם תשתית הפצה רחבה; וחברת Metagal יצרנית מראות הרכב המובילה לאופנועים. 
״כאופנוענים, אנחנו מודים למשקיעים שלנו המסייעים לנו לצאת להשקה בינלאומית ושמחים על השותפות המתקדמת עם Continental AG״, אמר אורי לביא, מנכ״ל ומייסד Ride Vision. ״זו אבן דרך משמעותית בחיי החברה בדרך להגשמת החזון להעצים את רוכבי הדו-גלגלי ולסייע להם להרגיש בטוחים בזמן שהם נהנים מרכיבה״.
כריסטיאן וובר, ראש מחלקת ה-ADAS בקונטיננטל: ״אני מאוד נרגש להיות אחד מהיועצים של Ride Vision. התשוקה שלי תמיד הייתה הצלת חיים וצמצום תאונות הדרכים בעזרת טכנולוגיה, והטכנולוגיה של Ride Vision מקרבת אותנו צעד אחד נוסף בדרך להציל חיים של רוכבים מסביב לעולם״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה