השוק

מרד הקניונים ממשיך, שר הבריאות אדלשטיין: "אם נמשיך בדרך הזו נגיע לסגר שלישי"

קבוצת מליסרון כן תפתח חלק מהקניונים, וזאת אל מול קבוצת עזריאלי שחזרה בה מהחלטתה לאחר הביקורת בסוף השבוע האחרון. שר הבריאות יולי אדלשטיין תוקף את הלחצים לפתיחת המשק 
יהודה לוינגר |  2
יולי אדלשטיין (צילום אתר הכנסת)
בהמשך למרד שהחל בסוף השבוע, בקבוצת מליסרון קניוני עופר כן יפתחו היום (ראשון) חלק מהקניונים, וזאת אל מול קבוצת עזריאלי שהחליטה שלא לפתוח עד החלטת קבינט הקורונה.
כזכור, קבוצת עזריאלי פתחה ביום שישי בניגוד לתקנות את קניוניי איילון, מודיעין וחיפה. כך גם קבוצת מליסרון פתחה את הקניון הגדול בפתח תקוה, הגרנד קניון בבר שבע והקריון. הקניונים נפתחו לאחר שהיו סגורים במשך חודשיים וחנויות רבות נפתחו, ביניהן רשתות האופנה: פוקס, מנגו ועוד. 
בעזריאלי הודיעו כי פתיחת שלושת הקניונים הגיע לאחר מתווה שהתגבש עם משרדי הממשלה וכי שאר הקניונים שבקבוצה יישארו סגורים. אולם, לאחר הביקורות על "המרד" בפתיחת שלושת הקניונים, הודיעו בעזריאלי כי כלל הקניונים יישארו סגורים עד לקבלת החלטות בקבינט הקורונה.
לעומת עזריאלי, קניוני עופר בקבוצת מליסרון כן ייפתחו בחלקם: הקיריון, הגרנד קניון בבאר שבע והגדול בפתח תקווה ימשיכו גם להיפתח היום כמו גם מספר עסקים נוספים שברשות הקבוצה, כפי שנפתחו ביום שישי. 
שר הבריאות יולי אדלשטיין תקף הבוקר בראיון בגל צה"ל את הדרישות הרבות לפתיחת המשק ואמר כי הן "מסוכנות". לדבריו, על פתיחת המשק וגם מערכת החינוך וגם היענות לעוד דרישות רבות: "אי אפשר לפתוח גם וגם וגם. אנחנו לא רוצים להגיע לסגר שלישי, אבל אם נמשיך בדרך הזו - נלך לשם".
אדלשטיין הוסיף גם בנושא החיסונים נגד נגיף הקורונה, ואמר כי ככל הנראה בתחילת השנה הבאה יתחילו להגיע לארץ חיסונים במשלוחים קטנים, ואם הכול יילך כשורה אזי יגיעו חיסונים המוניים לקראת אמצע 2021.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש בושה ולא מעט טיפשות !
    רפ 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לקנוס את חברות ניהול הקניונים במיליונים !!! ישראל זו לא אנרכיה וגם טייקונים בעלי חברות ניהול הקניונים צריכים לתת את הדין ! בושה . . . ממש ביזיון של לקיחת החוק לידיים ! הקורונה לא תעזוב אותנו עוד הרבה מאוד זמן ):
    סגור
  • 1.
    כל מגזר פורץ לעצמו ואח"כ מתפלאים שהמספרים עולים (ל"ת)
    נורא 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור