השוק

ישראל קנדה בעסקת ענק: רכשה את מלונות "טמרס" לפי שווי של 155 מיליון שקל

רשת המלונות שבבעלותה מלונות "ווסט" ודניאל ים המלח נרכשה על ידי המשקיעים ברק רוזן ואסף טוכמאייר. בכוונת החברה לפתח את המלונות ואת פעילותה בישראל
מערכת ice | 
ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום יחצ, דן פרץ)
ישראל קנדה מלונות הודיעה היום (רביעי), על רכישת רשת מלונות "טמרס", החברה מנוהלת על ידי ברק רוזן ואסף טוכמאייר, מנהל תחום המלונאות בחברה הוא ראובן אלקס, לשעבר מנכ''ל פתאל.  הרכישה מסמנת כיוון ברור לביסוס מעמדה כשחקן משמעותי בעולם המלונאות. לאחר הרכישה תנהל ישראל קנדה מלונות  כ-1,350 חדרים אחרי שנת פעילות אחת. העסקה מוערכת בשווי של כ-155 מיליון שקל.
חברת המלונאות, בשליטת ישראל קנדה הציבורית של ברק רוזן ואסף טוכמאייר ובניהול ראובן אלקס , לשעבר מנכ"ל פתאל המחזיק 20% בחברת ישראל קנדה מלונאות תרכוש את רשת "טמרס" בסכום של כ 155 מיליון שקל . העסקה כוללת את רכישת מלון דניאל ים המלח, רכישת הסכמי הניהול של מלונות ווסט אשדוד ווסט תל אביב, את כל מערך השיווק ומערכות המידע של הרשת וכן את המותג ווסט.
עורכי הדין שייצגו בעסקה את ישראל קנדה מלונות הם לוי אמיתי, חן שושן ועידו גונן משרד גולדפרב זליגמן ושות' ואת מלונות טמרס ייצגו עורכי הדין כרמית בראון, שי זגורי ועדי שחר ממשרד עורכי דין מיתר.
אחרי הרכישה מלונות "טמרס" מצטרפים לקבוצת ישראל קנדה מלונות שבבעלותה מלון גלי כנרת העובר שיפוץ בימים אלו, מלון פליי תל אביב במידטאון אשר עומד להיפתח, מלון לייק האוס כנרת, כפר הנופש גונן בצפון, מלון הרליגטון באשקלון ומלון סולי באילת.
ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות מסר, " המלונות של טמרס המצטרפים לקבוצה, הינם מלונות אטרקטיביים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה. הרכישה מהווה קנייה אסטרטגית ומשלימה פריסה ונוכחות משמעותית על מפת הנופש בישראל גם בים המלח וגם על חוף ימה של תל אביב. אנו מאמינים כי עם אסטרטגית הbetter and different  בשיתוף הנכסים האסטרטגיים של הקבוצה וניצול הזדמנויות מעניינות בשוק לאור התקופה נוכל להיות חוד החנית של ענף התיירות בשנים הקרובות".

ראובן אלקס מנכל ישראל קנדה מלונות. צילום: יח"צ 
פויו זבלדוביץ הבעלים של רשת טמרס אמר, "אני שמח עם השלמת העסקה ומאמין שישראל  קנדה מלונות תצמיח ותפתח את הנכס החשוב הזה, הן לטובת הציבור והן לטובת התיירות בישראל. במשך 25 שנות פעילותינו במלון השקענו בפיתוח התשתיות, בהרחבת השירותים ושיפרנו באופן מתמיד את עוצמת החוויה עבור הלקוחות. אנו מעבירים נכס מצוין וחזק ומאחלים לרוכשים הצלחה גדולה".
קניית "טמרס" מצטרפת לגל הרכישות שעשתה ישראל קנדה בשנה החולפת, חברת מנרב שנרכשה יחד עם קבוצת נקש, מתחם שערי צדק הישן בירושלים שיכלול גם הוא 2 בתי מלון, דיווחה החברה באחרונה על מזכר הבנות לרכישת חברת דוניץ, ושיתוף פעולה עם חברת פור סיזנס העולמי להקמת מתחם מגורים ומלונאות על הים של תל אביב במתחם לפיד הממוקם לאורך רחוב אילת  פינת הרברט סמואל ונווה צדק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה