השוק

רעידת אדמה בעולם הספורט: 50% מבית''ר ירושלים יהיו בבעלות שייח מהאמירויות

נחתמה רשמית עסקת הרכישה של בית''ר ירושלים של משה חוגג, על ידי השייח חאמד בן ח’ליפה אל נהיאן, ממשפחת המלוכה באיחוד האמירויות. 50% מבעלות הקבוצה תעבור לידיו בתמורה להשקעה של כ-300 מיליון שקל
ארנולד נטייב |  1
משה חוגג (צילום באדיבות ביתר ירושלים)
רעידת אדמה בעולם הספורט: היום (שני), נחתמה רשמית עסקת הרכישה של בית''ר ירושלים על ידי הש'ייח חאמד בן ח’ליפה, ממשפחת המלוכה באיחוד האמירויות. 50 אחוזים מבעלות הקבוצה תעבור לידיו מהבעלים משה חוגג. הבן של השייח, מוחמד, יהיה הנציג של המשפחה בהנהלת בית”ר. ההשקעה בקבוצה צפויה לעמוד על כ-300 מיליון שקל.
הכסף אשר ייכנס לקופת המועדון צפוי לשמש להשקעה בתשתיות, נוער ורכישת שחקנים להתפתחות הקבוצה. כמו כן, יוקם דירקטוריון חדש  שיכלול גם את בנו של השייח׳, מוחמד בן חאמד בן ח׳ליפה, אשר יהיה נציגו בכל הקשור למועדון.
הש'ייח בן ח'ליפה הודיע כי ישקיע בקבוצה כ-300 מיליון שקל בעשר השנים הבאות. בן ח’ליפה הוא בן משפחת אל נהיאן, אחת משש המשפחות ששולטות באיחוד האמירויות, שהונה מוערך בכ-150 מיליארד דולר.
הבעלים משה חוגג אמר דקות לאחר החתימה: ״ערב חג החנוכה המנורה הבית״רית נדלקת באור חדש ומרגש במיוחד. אנחנו מצעידים ביחד, כולנו, את המועדון לימים חדשים של דו קיום, הישגיות ואחווה למען המועדון והקהילה שלנו ולמען הספורט הישראלי״.
השייח׳ חמד בן ח'ליפה אל-נאהיאן אמר: ״אני נרגש להיות שותף במועדון כזה מפואר כפי ששמעתי עליו ובעיר כזו, עיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות בעולם. שמעתי רבות על השינוי המתחולל במועדון ועל הדרך שבה הדברים מתנהלים, ואני שמח לקחת חלק בכך. אנחנו רואים לנגד עינינו את התוצאה הפנומנלית של פירות השלום והאחווה בין העמים ומתווים הלכה למעשה דרך חדשה בקירוב לבבות בין העמים באמצעות הספורט. נעמיד ביחד קבוצה שתשאף הכי גבוה ורחוק שאפשר מתוך רצון לראות את בית״ר ירושלים מגיעה לבמות הגבוהות ביותר בכדורגל. יאללה בית״ר!״.
המהלך המפתיע של משה חוגג הפך לדרמה של ממש, כאשר עד היום אף שחקן ערבי לא שיחק בבית''ר ירושלים, וכעת 50% משליטת הקבוצה תהיה בבעלות של ש'ייח מוסלמי מאיחוד האמירויות, אם כי חשוב לציין כי אוהדים רבים של בית''ר ירושלים תומכים במהלך ושמחים לראות את ההשקעה בקבוצה. 
כזכור, חוגג המריא בסוף השבוע האחרון עם יו''ר המועדון אלי אוחנה והמנכ''ל מוני ברוש, החשב חיים נבון ועורך הדין רונן מוזסון כדי להגיע להסכם. לפני הטיסה חוגג התייחס לביקורות של האוהדים ואמר: המתנגדים הם מיעוט והוסיף: "גזענות זה חילול השם". יש לציין כי למרות ההודעה הרשמית, עדיין לא סוכמו כל הפרטים בין הצדדים.
מקבוצת האוהדים "הרוב כבר לא דומם" נמסר בתגובה: "ביתר ירושלים עשתה הערב היסטוריה בצהוב שחור.  ביתר ירושלים שלנו יוצאת לדרך חדשה ואנחנו מאושרים. אנחנו מברכים את הנהלת הקבוצה שהביאה הערב לביתר עתיד, עתיד לתארים, עתיד לנוער, עתיד לקבוצת כדורגל איכותית עם אמצעים כלכליים, עתיד לנו האוהדים.  ביתר ירושלים שייכת לכל אחד ואחת מאוהדיה. הרוב שכבר לא דומם נתן את קולו בימים האחרונים והפגין אומץ שתורגם להצלחה הערב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חה חה חה ימניים עלאק, תתבישו, אין גבול לגרידיות (ל"ת)
    יואל 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור