השוק

דיווח: אפל מכוונת לייצור מכוניות עד 2024 שיכללו את טכנולוגיית הסוללה העתידנית

יצרנית אייפון מתקדמת אל עבר הגשמת החזון שלה - ייצור רכבים אוטונומיים שיכללו את המצברים החדשים שיכולים "להפחית באופן רדיקלי" את העלויות ולהגדיל את אורך חיי הרכב. העתיד כבר כאן
כפיר אדר | 
אפל (צילום Magma Images)
ענקית הסלולר אפל ממשיכה לשעוט קדימה במרוץ לפיתוח טכנולוגיית המכוניות בנהיגה עצמית שלה ומכוונת לכך שעד 2024 היא תוכל לייצר באופן מסרחי רכב נוסעים שיכול לכלול את טכנולוגיית הסוללה פורצת הדרך שלה, כך דיווחה הבוקר (שלישי) רויטרס.
מאמציה של יצרנית האייפון, כחלק פרויקט 'טיטאן', התנהלו בצורה לא אחידה מאז שנת 2014, כשהתחילה לתכנן את הרכב שלה מאפס. בשלב מסוים, אפל חזרה במאמץ להתמקד בתוכנה ובדקה מחדש את יעדיה.
דאג פילד, עובד ותיק באפל שעבד גם בטסלה חזר לפקח על הפרויקט בשנת 2018 ופיטר 190 איש מהצוות בשנת 2019. מאז, אפל התקדמה מספיק כדי שכעת היא שואפת לבנות רכב לצרכנים, אמרו שני אנשים שמכירים את המאמץ, וביקשו לא להיקרא בשמם מכיוון שהתוכניות של אפל אינן פומביות.
המטרה של אפל לבנות רכב אישי לשוק ההמונים מנוגדת ליריבות כמו Waymo - מוניות שיכולות להסיע נוסעים ללא נהג. הדבר המרכזי באסטרטגיה של אפל הוא עיצוב מצברים חדש שיכול "להפחית באופן רדיקלי" את עלות המצברים ולהגדיל את אורך חייו  של הרכב, כך על פי אדם שלישי שראה את עיצוב המצבר של אפל.
אפל סירבה להתייחס לתוכניותיה או למוצרים העתידיים שלה. ייצור רכב מהווה אתגר בשרשרת האספקה ​​אפילו עבור אפל, חברה עם כיסים עמוקים המייצרת מאות מיליוני מוצרי אלקטרוניקה מדי שנה עם חלקים מרחבי העולם, אך מעולם לא ייצרה מכונית.
עדיין לא ברור מי ירכיב את המכונית ממותג אפל, אך גורמים אמרו כי הם מצפים שהחברה תסמוך על שותף ייצור לבניית כלי רכב. ויש עדיין סיכוי שאפל תחליט לצמצם את היקף המאמצים שלה למערכת נהיגה אוטונומית שתשולב במכונית מתוצרת יצרנית רכב מסורתית, ולא יצרנית האייפון שתמכור מכונית ממותג אפל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה