השוק

הביטקוין ממשיך לנפץ כל תקרת זכוכית: הגיע לשיא חדש של למעלה מ-26 אלף דולר

המטבע הדיגיטלי שדרג את מעמדו עוד קצת ועשה שוב היסטוריה עם שיא חדש בערכו - 26,300 דולר, עלייה של 7% מתחילת יום המסחר. שווי השוק שלו עקף את ויזה ועומד על למעלה מ-460 מיליארד דולר, ערכו עלה מאז מרץ ב-400%
כפיר אדר |  1
ביטקוין (צילום pexels)
שיא רודף שיא והטירוף בשיאו סביב הביטקוין. המטבע הדיגיטלי המשיך לקבע את מעמדו כקריפטו החזק מכולם, כאשר חצה לראשונה את רף 25,000 בסוף השבוע ואף 26,000 ונסחר כעת בשיא חדש סביב 26,300 דולר, עלייה של 7% מתחילת יום המסחר.
בשל כך, שווי השוק שלו הגיע לרמה של למעלה מ-460 מיליארד דולר ושווי השוק שלו עקף את חברת ויזה הענקית שנמצאת במקום ה- 13 בעולם, על פי ההערכות של המומחים, בימים הקרובים הוא יכול לעקוף עוד כמה חברות ענק בשווי השוק.
יש לציין, שמאז חודש מרץ 2020 הוא הכפיל את ערכו בלמעלה מ-400%, אז שוויו של המטבע היה בשפל. בחודשים האחרונים חלה התעוררות מאסיבית סביב הביטקוין והתוצאות ממשיכות להדהים כאשר כעת מסמנים לביטקוין יעדים חדשים שעד לא מזמן נחשבו לדימיוניים.
שגיא בקשי, מנכ"ל חברת CoinMama, המספקת שירותי קנייה ומכירה של מטבעות קריפטו בעולם, ציין כי: "לאחר שהמחסום הפסיכולוגי של ה-$20K נשבר - אנו צפויים לראות שיאים נוספים נשברים ובשנים הקרובות הביטקוין יבסס את מעמדו כאחד המטבעות החזקים בעולם. זה לא אומר שלא יהיו מהמורות בדרך, ותיקונים של 30-50% הם דבר שכיח יחסית בביטקוין. אנשי התעשייה ואני בתוכם מדברים על שינוי פרדיגמה בניהול פיננסי עולמי, עידן חדש לגמרי. ביטקוין בשווי של מיליון דולר בעשור הקרוב הוא כבר לא תרחיש דמיוני לאור הדפסות הכסף המסיביות בעולם. נאמר זאת כך: כשביטקוין אחד יהיה שווה מליון דולר, דולר אחד יהיה שווה הרבה פחות ממה שהוא שווה היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה זה אומ, מה עושים עם זה, אפשר ללכת עם זה למכולת?? (ל"ת)
    North Star 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור