השוק

בעקבות חששות ההתאחדות לכדורגל לגבי עסקת חוגג-בן חליפה: האם לפנינה רוזנבלום יש ממה לחשוש?

ההתאחדות לכדורגל בודקת את חוסנו הפיננסי של איש העסקים האמירתי, שסיכם על רכישת מחצית מבית"ר ירושלים מהיזם הישראלי משה חוגג. עולה החשש כי בן חליפה הוא איש קש. איך זה ישפיע על פנינה רוזנבלום, שדיווחה גם היא על הסכם הבנות מול השייח? 
מערכת ice | 
פנינה רוזנבלום והשייח חליפה (צילום מסך אינסטגרם)
מאז פתיחת שערי דובאי לישראלים, גם המגזר העסקי זיהה את הפוטנציאל הכלכלי והגיע לעשות עסקים. בין הראשונים שבהם היו בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג שסיכם על מכירת הקבוצה לשייח חאמד בן חליפה, וגם אנשי העסקים פנינה רוזנבלום ורמי לוי. אך האם עסקים פוטנציאליים נוספים עלולים ישתבש? 
בימים אלו בודקת ההתאחדות לכדורגל את חוסנו הפיננסי של איש העסקים חמד בן חליפה, שרכש לפני מספר שבועות מחצית מקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, שבבעלות איש העסקים משה חוגג. החשש הוא פערים בין הצהרת ההון של בן חליפה לבין הנכסים שבבעלותו בפועל, כך לפי פרסום של רותי לוי ושוקי שדה בדה-מרקר. 
לפי הפרסום, בוועדת ההתאחדות לכדורגל עלו חששות כי בן חליפה הוא איש קש ובבעלותו לכאורה עשרות חברות לא פעילות. עוד צוין כי הוועדה קיבלה מידע על קשרים של בן חליפה עם אנשים ששמם נקשר בין היתר בהונאות והלבנות הון. 
לסוגיה זו עלולה להיות השפעה על עסקים של ישראלים נוספים במדינת האמירויות, כך לדוגמה אשת העסקים פנינה רוזנבלום שנפגשה לאחרונה עם השייח בן חליפה ואף הגיעה עמו להסכם הבנות לשיווק מוצרי הקוסמטיקה שלה מבוססי קנאביס. בהמשך, הודיעה רוזנבלום כי היא יוצאת לגיוס של 5.7 מיליון שקל מהציבור, בקמפיין גיוס בו השתתפו בין היתר אנשי העסקים רמי לוי, ליאורה עופר, עידו חג'ג' ונוספים. באם יתברר כי חוסנו הפיננסי של השייח בן חליפה אינו כפי שנראה, עלולות להיות לכך השלכות עם מי שיהיה מעוניין לעשות עמו עסקים, דוגמת רוזנבלום ושותפיה הפוטנציאליים למיזם. 
בכל אופן יש לומר, כרגע מדובר בבדיקה שמבצעת ההתאחדות לכדורגל, וכל שכן, אין בכך כדי להעיד על אי סדרים כלשהם ביחסים העסקיים שבין השיח בן חליפה לבין אנשי עסקים ישראלים כאלו או אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה