השוק

באוויר, ביבשה וגם בים: אלביט תספק טכנולוגיות לצוללות בחוזה בסך 166 מיליון דולר

החברה הבטחונית מתחזקת בתחום הימי עם זכייה בחוזה ענק במסגרתו תספק טכנולוגיות סימולציה לאימון צוותי הצוללות וצוותי ספינות השטח של חיל הים הבריטי. לאחרונה חתמה על הסכם לרכישת חברה אמריקאית בתחום טכנולוגיות צוללות 
שרון טל | 
צוללת מסוג HMS Ambush Astute חוזרת לבסיס שלה בסקוטלנד (צילום אלביט)
אלביט מערכות הודיעה היום (שני) כי החברה הבת שלה באנגליה זכתה בחוזה בהיקף של כ-166 מיליון דולר (כ-123 מיליון ליש"ט) ממשרד ההגנה הבריטי, לאורך 12 שנים. 
במסגרת התכנית תוביל אלביט שינוי ושדרוג של האימון היבשתי של חיל הים המלכותי לרבות הקמת בית ספר עתידי לצוללות. אלביט תשמש כספק ואינטגרטור לפתרונות האימון בקונסורציום - חברת Capita plc. 
אלביט מערכות אנגליה תפתח ותספק מאמן חדש למפעילי מערכות ניהול קרב בבית הספר העתידי לצוללות, תחדש ותנהל את מערכות האימון הסינטטיות הקיימות בחיל הים המלכותי. בנוסף תספק טכנולוגיות אימון חדשות לשיפור  יכולת האימון המבצעית הביטחונית הימית, לצד זמינות ויעילות של היכולות הקיימות.
מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה, אמר: "התוכנית תהווה פריצת דרך בחתירה לטרנספורמציה של חיל הים המלכותי עם הכנסת יכולות אימון משופרות הנמצאות בקדמת המאמץ למיצוי הפוטנציאל של כוח האדם והצבתו בחזית במהירות רבה יותר. אנו גאים להיות חלק מהצוות שיספק יכולות אימון מהדור הבא לחיל הים המלכותי, בהמשך להצלחה של החברה באספקת יכולות אימון מתקדמות לצבא הבריטי ולחיל האוויר המלכותי של בריטניה".  
לפני כ-3 שבועות אלביט הודיעה על חתימה על הסכם לרכישת החברה האמריקנית ספרטון, המתמחה בפיתוח טכנולוגיה ואספקת מערכות לאיתור צוללות, בסכום של 380 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה