השוק

יצחק תשובה מוכר מניותיו בקשת תמורת 50 מיליון שקל

המיליארדר בדרך לצאת מעסקי הטלוויזיה עם משא ומתן לרכישת מניותיו בחברת "קשת". תשובה היה בעל השליטה השני בחברת התוכן הישראלית דרך בתו, גל נאור, שרכשה את המניות בשנת 2010 תמורת 6 מיליון דולר
יהודה לוינגר |  1
יצחק תשובה (צילום פלאש 90)
המיליארדר יצחק תשובה יוצא מעסקי הטלוויזיה ומוכר את חלקו בחברת התוכן הישראלית. לתשובה 22.1% מחברת "קשת" דרך בתו, גל נאור, שרכשה את המניות לפני עשור מבנק לאומי, דרך חברת GN בסכום של 6 מיליון דולר.
ברקע הדברים: המשבר של קבוצת דלק וניסיונותיו של תשובה למימוש חלק מהנכסים אותם הוא מחזיק. מי שעומדת במו"מ לרכישת המניות היא קרן ההשקעות "רקיע" בניהולו של רביד קימיה, יחד עם הפניקס ודוד פתאל שמעוניינים במניות של "קשת" שמוערכת על פי העסקה בשווי של למעלה מ-226 מיליון שקל.
תשובה היה בעל השליטה השני ב"קשת", וגם לאחר מכירת מניותיו יישאר דודי ורטהיים בעל השליטה עם 51% ממניות החברה. באם המו"מ יגיע לידי חתימה סופית, יחזיר תשובה את השקעתו עם רווח גבוה, כאשר בתו רכשה את המניות ב-6 מיליון דולר והן יימכרו ב-50 מיליון שקל.
לאחר מכירת המניות ייערכו שינויים גם בגזרת הדירקטוריון, כאשר עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק, שימש כחבר בדירקטוריון של החברה כנציגו של תשובה, ולאחר המכירה ייכנס במקומו נציג אחר של הקרן והמשקיעים השותפים לה בחברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שחכם בורח מהר (ל"ת)
    עסק קורס 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור