השוק

וואן טכנולוגיות תפתח עבור מכון וולקני מערכת חדשה תמורת של 1.5 מיליון שקל

חברת ה-IT Vמציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד, זכתה במכרז של מכון וולקני ותפתח את הפרויקט למחשוב כלל תהליכי העבודה הקשורים לתקצוב והלוגיסטיקה של המכון ויוחלפו מערכות ישנות בטכנולוגיות עדכניות
יהודה לוינגר |  2
עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות (צילום Regev Art Photography)
חטיבת מערכות עסקיות של ONE טכנולוגיות, מחברות ה-IT המובילות בישראל, זכתה היום (שני) במכרז של מכון וולקני לפיתוח והסבת מערכות ליבה.
הפרויקט אשר צפוי לצאת לדרך בחודש ינואר, יפותח בטכנולוגיות Microsoft .Net וימחשב את כל תהליכי העבודה הקשורים לניהול ההיבטים התקציביים והלוגיסטיים של מכון וולקני בתחום המחקר, כגון ניהול תקציב, ניהול הסכמים, הקצאות סעיפים תקציביים ועוד. היקף פעילות המחקר השנתית של המכון הוא כ-500 מיליון שקל.
היקף ההתקשרות עם המכון הוולקני עומד על כ- 1.5 מיליון שקל משך הפרויקט הצפוי הוא כשנה וחצי. הפרויקט יכיל את כל שלבי מחזור החיים של פרויקט פיתוח: גיבוש ארכיטקטורה, אפיון, עיצוב, פיתוח המערכת והקמת בסיס הנתונים, פיתוח ממשקים, הסבת נתונים הדרכה הטמעה ותקופת אחריות.
במסגרת הפרויקט יפותחו מספר ממשקים קריטיים למערכת שונות כגון: מרכבה, מערכות השכר, מערכות חיוב, מערכות גבייה. את צוות הפרויקט יוביל ראובן כהן, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת מערכות עסקיות של וואן.
אורן הנר, מנהל אגף בכיר מערכות דיגיטליות ומידע, מכון וולקני מסר כי "זהו פרויקט בעל חשיבות עליונה מבחינת מכון וולקני. במהלך הפרויקט יוחלפו מערכות ישנות בטכנולוגיות עדכניות, יונגש מידע הקיים במערכות אלה לצוותי המחקר ויתאפשר להם לנהל את תהליכי העבודה הכספיים והלוגיסטיים ביעילות. השלמת הפרויקט תוביל לפיתוח מגוון שירותים דיגיטליים נוספים ותאפשר לנו ליישם חדשנות עסקית וטכנולוגית".
רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות, ONE טכנולוגיות מסר: "הצעתה של ONE טכנולוגיות גברה על ההצעות המתחרות בזכות הניסיון והידע שצברנו במשך שנים בפיתוח מערכות Tailor Made מורכבות בטכנולוגיית Microsoft. אין לי ספק שיחד עם הצוות הבכיר והמיומן של מכון וולקני, נביא את הפרויקט להצלחה במועד המתוכנן ולשביעות רצונם של אנשי המכון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף
    נועם 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיכינו הרבה שנים שזה יקרה. המערכות הישנות לא מספיק טובות. טוב שהחליטו להשקיע.
    סגור
  • 1.
    רחמנות
    אורי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי זה אנשי המכון יאמרו שמייבשים אותם מתקציבים. לא ראוי.
    סגור