השוק

סלקום הודיעה כי תימחק ממסחר מהבורסה האמריקאית, תסחר בבורסה בת"א בלבד

במסגרת הרצון להפחית עלויות בשל שמירת הרישום בבורסה בניו יורק, חברת התקשורת תאגד את רישומה רק לבורסה הישראלית. רישומה יימחק עד ה-29 בינואר
כפיר אדר | 
סלקום (צילום לוגו, freepik)
סלקום הודיעה היום (שלישי) כי בכוונתה לאגד את רישום מניותיה בבורסה אחת, הבורסה לניירות ערך בתל אביב. חברת התקשורת תשמור על הרישום הנוכחי של מניותיה בבורסה ובכך לסלקום הרישום העיקרי והיחיד יהיה בישראל. החברה מתכוונת למחוק מרצונה את מניותיה הרגילות מ'ניו יורק בורסה' בארצות הברית.
דירקטוריון החברה קבע לאחר שיקול דעת מקיף כי מבנה הרישום הכפול הנוכחי, לפיו מניותיה רשומות בניו יורק בנוסף לרישום של מניותיה הרגילות בבורסה מיותרות במסחר הגלובלי יותר ויותר סביבה, שבה משקיעי הון יכולים לגשת לכל מניה בינלאומית, ללא קשר למקום שהיא רשומה ומכיוון שהרוב המכריע של מניותיה הרגילות נסחר בבורסה ובפעילותה למעשה, כולם מבוצעים בישראל, יהיה זהיר לחברה להפסיק אותה רישום ב- NYSE, על מנת למזער את העלויות הכרוכות בשמירת רישום בארה"ב.
על ידי שמירה על רישום אחד בבורסה, החברה תוכל להתמקד עוד יותר פיתוח העסק, תוך הפחתת העלויות והאתגרים לחברה שמירת רישום בארצות הברית, שם פעילות החברה אינה ממוקדת, וכדי להקל על הסרת הרישום של החברה מול ה-SEC בזמן שה- החברה הופכת זכאית לרישום כזה. עם הרישום היחיד בתל אביב, סלקום ישראל תהיה כפופה לכללי הרישום של הבורסה חוק ותקנות ניירות ערך בישראל ודרישות הדיווח של רשות ניירות ערך והסטנדרטים הגבוהים של ממשל תאגידי הרווחים בישראל.
החברה נשארת מחויבת לשמור על אותן רמות של שקיפות ואחריות ותמשיך לספק למשקיעים עדכונים בזמן, כולל דיווח רבעוני. סלקום ישראל אסטרטגיה, הפעולות הבסיסיות שלה ויכולתה לצמוח את העסק לא ישתנו כ תוצאה של איחוד החברה לבורסה אחת. סלקום הודיעה ל- NYSE על כוונתה להסיר את הרישום וכעת היא צופה שהיא תגיש את טופס 25 המתייחס למחיקת מניותיה הרגילות בבורסה לניירות ערך בארה"ב עד ל-29 בינואר 2021 או בסביבתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה