השוק

לאחר האמירה הגזענית של שגיא כהן, רשת מחסני השוק לא תפרסם בערוץ הספורט

רשת המזון הגדולה בדרום הודיעה  כי תבטל את הסכם הפרסום עם ערוץ הספורט, זאת לאחר שפרשן הערוץ התבטא כנגד תושבי העיר באר שבע:  "באר שבע היא החיים שלנו ובעינינו היא העיר הכי טובה בעולם עם האנשים הכי חמים בארץ"
ארנולד נטייב |  8
שלום שאול נעמן אסי רחמים (צילום מחסני השוק)
רשת המזון הגדולה בדרום, מחסני השוק הודיעה היום (רביעי), כי תבטל את הסכם הפרסום עם ערוץ הספורט, זאת לאחר שפרשן הערוץ התבטא כנגד תושבי העיר באר שבע. מחסני השוק הינה הרשת הרביעית בגדולה בישראל, עם למעלה מ-60 מרכולים שברשותה. 
מחסני השוק הינה נותנת החסות של מועדון הכדורגל הפועל באר שבע, כמו כן, הרשת החלה את דרכה בשנת 1996 בבירת הנגב. איתי נעמן, מבעלי הרשת אמר: "שלשום התקשרו אליי מספורט 5, קבענו שנדבר היום. רשת מחסני השוק הייתה אמורה לעלות עם פרסומות בערוצים השונים של ספורט 5 בכמה עשרות אלפי שקלים כל חודש, אז זהו שלא - הקמפיין מבוטל. את רשת מחסני השוק לא תראו שם עד שתתקבל התנצלות כלפי כל תושבי העיר.
"אומנם היום אנחנו כבר לא רשת שפרוסה רק בבאר שבע אלא רשת שפרוסה עם כמעט 70 סניפים בכל רחבי הארץ מהדרום ועד הצפון, אבל אנחנו זוכרים מאיפה הכל התחיל, הגענו מבאר שבע, באר שבע היא החיים שלנו ובעינינו היא העיר הכי טובה בעולם עם האנשים הכי חמים בארץ".
עוד אמר: "לא, לא יורקים פה אחד על השני, לא אנחנו לא אנלפבתים, לא אנחנו לא מה שאתם חושבים עלינו בבועה שלכם שם במרכז, אנחנו עיר עם כמעט 300,000 תושבים שכוללת אנשים מכל הסוגים ומכל הגוונים, עיר עם אחד הבתי חולים הטובים בישראל, אנחנו עיר עם אחת האוניברסיטאות הטובות בישראל, עיר עם מתחמי קניות מפלצתיים, אנחנו עיר עם מקומות בילוי מהמובילים בישראל, עיר שלא מזמן אתם שם במרכז עשיתם פנייה לראש העיר שלה שיבוא להתמודד על רשות העיר שלכם, אנחנו עיר שממנה יצאו אנשים עסקים מהמובילים היום בישראל, והכי חשוב שגיא כהן אנחנו עיר שעשתה לכדורגל הישראלי המון כבוד בשנים האחרונות באירופה".
מחסני השוק קוראת לבעלי עסקים אחרים לצאת במחאה כנגד ערוץ הספורט: "מקווה מאוד שגם עסקים אחרים יחליטו לא לפרסם אצלכם כי האמרה הגזענית הזאת זה הרבה מעבר לעיר ולאנשים שחים בה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מה זה ?
    הפועל 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני ערבים
    סגור
  • 6.
    נסחפתם קצת
    מוטי 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגיא אמר כבר שהכוונה הייתה לאופי הישראלי ולא לעיר ב׳׳ש.
    סגור
  • 5.
    תמיכה בהחרמת ערוץ הספורט
    אדם 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לרשת "מחסני השוק" וזה הזמן לעוד מפרסמים להחרים את ערוץ הספורט שבינתיים עוברת לסדר היום ולא משהה את העלק פרשן שלהם. יישר כוח לאיתי נעמן ולכל משפחת "מחסני השוק" הנאמנה לעיר האהובה ביותר שלנו.
    סגור
  • 4.
    "שקיע" כהן היה גזען אנרכיסט ונשאר כזה .
    ארי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המכוער הזה החל לדבר פוליטיקה במקום ספורט ומכאן גם יוצאות בטבעיות אימרות גזענות כאילו הוא מורם מהעם . הוא לא צריך להתנצל ..הוא צריך לעוף הביתה . מאחר וזה לא יקרה , יש ערוצים 50/60/51/52/53/54 .
    סגור
  • 3.
    ועכשיו, מבצע במחסני השוק: כבוד מרוקאי בשקל
    צביקה ברלב 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סליחה, התכוונתי כבד אמריקאי... תסלחו לי... אני מהדרום... לא כוטב תוב.
    סגור
  • 2.
    רק הפועל (ל"ת)
    באר שבע 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע.
    7-7-7. 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עוד פרשן פלצן אחד מהגמוניה שאינה מודעת להגמוניותה ולפריבילגיות שלה.
    סגור
  • יאללה לך תבכה במחסני השוק (ל"ת)
    עושק עד 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור