השוק

כנגד כל הסיכויים - החברה הזאת הצליחה לצמוח בשנת הקורונה

חברת פומוום המתמחה בצילום נופשים בפארקי שעשועים גדלה השנה על אף משבר הקורונה, רכשה את החברה המתחרה ואף עברה הנפקה ראשונה בבורסה בת"א. מנכ"ל החבר'ה: "שנה של ניצול הזדמנויות"
מערכת ice | 
פומוומ (צילום אילוסטרציה)
ההכנסות בשנת 2020 צמחו לכ-29 מיליון שקל, לעומת הכנסות מזעריות במחצית המקבילה ב-2019. הגידול בהכנסות נובע מרכישת נכסים של חברת Picsolve ובהמשך לכך התקשרויות מחודשות שביצעה החברה עם מפעילי פארקים, וזאת חרף מגבלות תנועה והתקהלות ברקע לאירוע הקורונה שהביאו לתפוסה ממוצעת נמוכה בפארקים.   
הרווח הגולמי בשנת 2020 הסתכם בכ-5.7 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי מזערי במחצית השנייה ב-2019. הגידול נובע מהגידול בהכנסות, כאמור.
ההפסד מפעולות רגילות בשנת  2020 הסתכם בכ-16.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-6.7 מיליון שקל ב-2019. השינוי נובע מגידול בהוצאותיה התפעוליות של החברה שנועד לשרת את גידול ההכנסות. בנוסף, החברה החלה בצעדים לייעול נכסי Picsolve שנרכשו.
בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של כ-16.3 מיליון שקל ב-2020 בהשוואה להפסד של כ-6.7 מיליון שקל ב-2019. ההפסד במחצית השנייה של 2020 הסתכם בכ-10.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-3.4 מיליון שקל במחצית השנייה של 2019. הגידול נבע מהגידול בהוצאות התפעוליות, כאמור.
חברת Pomvom מספקת פתרון הכולל צילום של המבקרים בפארקי שעשועים, יצירת קטלוג תמונות באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים והתאמתה למצולם יחיד, חיוב מקוון ומשלוח אוטומטי של התמונות למשתמש. בעקבות השימוש במערכת אותה פיתחה, המגבירה את מגוון האפשרויות לרכישת צילומים גם באופן דיגיטלי ישירות לטלפון הנייד, ניתן להגדיל את מספר רוכשי הצילומים באופן ניכר, תוך שיפור חיסכון משמעותי בהוצאות.  בחודש מרץ 2021 ביצעה החברה הנפקה ראשונית של מניותיה בבורסה בת"א וגייסה כ-38 מיליון שקל תמורת כ-28% ממניותיה.
יהודה מניקוביץ' מנכ"ל החברה: "שנת 2020 הייתה שנה של ניצול הזדמנות מבחינת Pomvom להרחבת פעילותה. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה החברה והרכישה החשובה שביצעה של חלק מנכסי חברת Picsolve - יש ביכולתה כיום לבצע מהפכה של ממש בתחום שירותי הצילום בעולם פארקי השעשועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה