השוק

גם בזה יהיו מבצעים? דואר ישראל ורמי לוי מרחיבים את השת"פ

נפתחה סוכנות דואר חדשה במתחם רמי לוי במישור אדומים. בני לוי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "השותפות עם רמי לוי היא אסטרטגית ואנו אנו מודים לו על האמון". גם שעות הפעילות בפנים
כפיר אדר | 
רמי לוי ודואר ישראל (צילום יחצ ראיף זועבי)
חברת דואר ישראל מרחיבה את מערך הריטייל ומקימה סוכנות דואר נוספת בשיתוף איש העסקים רמי לוי - במתחם רמי לוי במישור אדומים (אזור התעשיה איתם 1). הסוכנות החדשה היא אחת מבין 40 סוכנויות הפועלות במודל  "חנות בתוך חנות" של דואר ישראל בשיתוף רשתות קמעונאיות בהן: "יינות ביתן", "צומת ספרים", "ויקטורי", "מחסני השוק", "מגה בעיר", "ביג שופ" ועוד.
בני לוי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "הקמת הסוכנות החדשה במישור אדומים היא המשך ישיר לשיתוף הפעולה המוצלח עם רמי לוי בסוכנות הדואר בעטרות. אין ספק שמדובר בשותפות אסטרטגית שתורמת לשני הצדדים. דואר ישראל היא הקמעונאית הגדולה במדינה עם למעלה מ-1300 נקודות שירות, הכוללות מאות מרכזי מסירה בשיתוף עם עסקים קטנים ובינוניים מקומיים, המגדילים את הכנסותיהם בעקבות הטראפיק הרב של לקוחות הדואר. אנו מודים לרמי לוי על האמון ונמשיך לקדם שיתופי פעולה לרווחת לקוחותינו".
איש העסקים רמי לוי אמר על פתיחת סוכנות הדואר: "השותפות עם דואר ישראל הפכה לדבר טבעי מבחינתנו. סוכנות הדואר מציעה מגוון שירותים רחב לתועלת לקוחותינו, שיוכלו ליהנות מחוויית שירות כוללת של בילוי, קניות ופנאי ברמי לוי עם היצע מגוון וגישה נוחה. פריסת הסניפים שיש לנו ברחבי הארץ, גורמת לשיתוף הפעולה עם הדואר להיות נכון ומתבקש. אני מאמין שבעתיד שיתוף הפעולה ילך ויתהדק, ונמשיך לספק ללקוחותינו חווית קניות נוחה, נעימה ואטרקטיבית".
פתיחת הסוכנות במישור אדומים תסייע בייעול השירות ללקוחות  הדואר, עם דגש על צמצום זמני ההמתנה בסניפים הסמוכים.  הסוכנות תציע מגוון רחב של שירותים לטובת הציבור, בדומה לסניפי דואר רבים כגון:  קבלת ומשלוח חבילות, משלוחים מהירים בארץ ובחו"ל, שירותים פיננסיים כגון רכישת מט"ח, העברת כספים בארץ ולחו"ל, הפקדת כספים בארץ, וכן הזמנת שירותי שליחים, ושירותי דואר נוספים. לנוחות הלקוחות, מוצעת חניה בשפע בקרבת הסוכנות ובחינם. הסוכנות כוללת שני אשנבים, היא ממוקמת בקרבת סניף רמי לוי, ותפעל שישה ימים בשבוע (ימים א'-ה' 9:00-17:00, ימי ו' וערבי חג 8:00-12:00).
עם הוספת הסוכנות במישור אדומים, שירותי הדואר לתושבי מעלה אדומים ניתנים כיום באמצעות חמש יחידות דואר: שני סניפים וסוכנויות דואר ישראל, וכן שלושה מרכזי מסירה לרווחת התושבים. בנוסף, באזור ירושלים ניתנים שירותי דואר באמצעות 79 יחידות דואר: 45 סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ו-34 מרכזי מסירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה