השוק

הדוג'קוין מזנק ב-20%, כמה הרוויח מי שהשקיע במטבע?

מטבע הקריפטו שוב עולה בעקבות ציוץ של אילון מאסק וחוזר לשער של 30 סנט, ועדיין רחוק משיאו שכבר עמד על 43 סנט. רק לאחרונה בארה"ב הובא בכלי התקשורת על מיליונר הדוג'קוין הראשון 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
אילון מאסק עשה זאת שוב. ציוץ הומוריסטי של מייסד טסלה ואחד האנשים העשירים בעולם, שוב הקפיץ את השווי של מטבע הקריפטו, אותו מטבע שהתחיל כבדיחה ולאחרונה מתחיל לתפוס תאוצה: תוך 24 שעות זינק הדוג'קוין ב-20% לשער של 0.32 דולר. 
מטבע הקריפטו הקטן, רחוק מאוד מחבריו כמו הביטקוין והאת'ריום, אבל התנודות שלו והזינוקים המהירים, מביאים משקיעים נוספים להמר על הדוג'קוין, בעיקר בגלל תמיכתו של מאסק.
הדוג'קוין הגיע בשיאו היום לשער 34 סנט ובשעות אלו הוא נסחר סביב שער של קצת פחות מ-30 סנט. רגע לפני הפריצה הדוג'קוין עוד היה סביב ה-25 סנט, ובעקבות הציוץ של מאסק הוא חווה זינוק למעלה.
כהרגלו, מייסד טסלה עם ציוץ הומוריסטי בו שיחק על תפקיד "הסנדק" בסרט, The Godfather, עם משחק מילים על הדוג'קוין - The Dogefather. מאסק פנה ל-52 מיליון עוקביו עם ציוץ שהזכיר את הופעתו הייחודית בסאטרדיי נייט לייב ב-8 במאי. לפי ציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי של התוכנית מהנצפות בארה"ב, מאסק ינחה את תוכנית המערכונים הוותיקה כמגיש התוכנית.
במהלך שנת 2021 צייץ מאסק מספר פעמים בתמיכה במטבע הדוג'קוין, ובכל פעם חלה קפיצה של מטבע הקריפטו. אז, הגידול היה היה כבר בעשרות אחוזים שהקפיצו אותו לשער של 7 סנטים.
האם באמת אפשר להתעשר מכזה מטבע קריפטו שנסחר בסנטים בודדים? רק לאחרונה בארה"ב הובא בכלי התקשורת סיפורו של גלאובר קונטסוטו בן ה-33 מלוס אנג'לס שבעקבות מאסק השקיע 180 אלף דולר בחודש פברואר, כאשר הדוג'קוין נסחר סביב 4.5 סנט. תוך חודשיים הגיע המטבע לשער של 43 סנט, וגלאובר היה בדרך למיליון הראשון שלו.
באמצע החודש הגיע הדוג'קוין לשיא של כל הזמנים שלו: 43.77 סנט, ומאז הוא ירד לשער של 30 סנט. בכך הוא מצטרף לשאר מטבעות הקריפטו שחוו ירידה בשבועיים האחרונים. על פי סוכנות הידיעות רויטרס, הסיבה לירידה של מטבעות הקריפטו נעוצה בהחלטה של ביידן להעלאת המס על רווחי ההון, והחשש כי תכניתו של נשיא ארה"ב תבלום את ההשקעה בנכסים דיגיטליים. ביידן מתכנן כמעט להכפיל את המס על מי שמשכורתו מעל 1 מיליון דולר לכמעט 40%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה