השוק

כמה כסף מייקל ג'ורדן הרוויח מהמעבר של מסי לפ.ס.ז'?

אגדת ה-NBA בעבר הכניס לא פחות מ-5 סנט עבור כל חולצה של ליאו מסי שנמכרה בשל האחוזים שהוא מחזיק בחברת ההלבשה הבינלאומית. וגם: מדוע הוא סירב להצעה בגובה 100 מיליון דולר תמורת שעתיים של הופעה?
כפיר אדר |  4
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
אין אפילו אוהד כדורסל אחד, אבל הצעיר שבהם שלא מכיר את השם מייקל ג'ורדן. ללא ויכוח, הוא אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים של ה-NBA ולדעת רבים, הוא הטוב ביותר אי פעם. הוא בהחלט עשה טוב לעצמו מאז שפרש גם בזירה הכלכלית כשהפך למיליארד בזכות עסקיו ובמיוחד מותג הנעליים של נייקי שנושא את שמו 'אייר ג'ורדן'.
הודות למיזמים העסקיים שלו, מערכות היחסים עם נותני החסות - כולל עסקה לכל החיים עם נייקי - ומותג ג'ורדן משלו, ג'ורדן היא כיום ברשימת עשירי תבל. הוא אפילו הרוויח מיליונים נוספים אחרי שפאריס סן ז'רמן החתימה את ליונל מסי, משום שג'ורדן הרוויח תמלוג של חמישה סנט על כל חולצה שנמכרה, כי מדובר בקבוצת ספורט שנייקי מאמצת.
לפני זמן מה התארח דיוויד פאלק בפודקאסט Boomer & Gio. פאלק ייצג את ג'ורדן במהלך ימי המשחק שלו ומאז נשאר איתו קרוב. הסוכן שיתף כמה סיפורים על איך זה לעבוד עם האולסטאר הרב שנתי.
פאלק דיבר על הזדמנות שקיבל עבור ג'ורדן: הוא יבלה יום אחד בטורניר גולף בעוד שרלוט בובקטס, קבוצתו של ג'ורדן ב-NBA היו במסע משחקים באסיה למשחק טרום עונה. פאלק אמר כי הציעו לו 7 מיליון דולר עבור ג'ורדן כדי שיעלה לשחק, אך ג'ורדן דחה זאת.
פלק אמר שהוא תמיד רוצה שג'ורדן יעשה עסקאות לטווח ארוך ויסכים לתנאים שמתאימים למותג שלו ולאישיות הייחודית שלו. לאחר מכן שיתף סיפור אחר על עסקה שג'ורדן לא עשה. "הבאתי לו עסקה לפני שלוש שנים תמורת 100 מיליון דולר", אמר פאלק. "כל מה שהוא היה צריך לעשות, מלבד ציון שמו ודמותו, היה להופיע שעתיים כדי להשלים את העסקה, והוא דחה אותה".
פאלק ציין כי ההצלחה של ג'ורדן נותנת לו את ההזדמנות לעשות מה שהוא רוצה, וזה משהו שהוא מעריץ לגבי השחקן. הוא מסוגל להיות סלקטיבי - לפעמים זה אומר לדחות סכומי כסף עצומים. זה מקום שמעטים מאתנו אי פעם יהיו בו. אבל זו הטבה של להיות אולי הגדול ביותר שאי פעם שיחק
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האם אתה נמצא בבדיקת חובות או במינהל?
    Thomas Greg 09/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ניסית להשיג הלוואות מבנקים ללא הצלחה? צריך דחוף כסף כדי לצאת מהחובות? צריכים כסף להרחבה או להקמת עסק משלכם? אנו מעניקים הלוואות בכסף קשיח וכל סוג הלוואה אחר, בריבית הנעת בין 3%- 5%. אנו מעניקים הלוואות בפריסה ארצית, הנעים בין 3,000.00 ל- 100 מיליון דולר/פאונד/אירו. אנו מממנים 100% ועם LTV של 75% -85% ברכישת נכסים, השב לוואטסאפ זה: +447451280545 או דוא"ל: sllcapitaluk@gmail.com
    סגור
  • 3.
    אחד הטובים?
    רן 09/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח. אין לו מתחרים, הוא למעלה בהפרש אדיר.
    סגור
  • 2.
    אחד ויחיד
    קובי 09/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    באמת שמו הולך לפניו יש בו יותר מסתם שחקן מצטיין אישיות כובשת
    סגור
  • 1.
    לא נייקי אלא נייק (ל"ת)
    לאון 09/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור