השוק

גיוס הענק של פפאיה גלובל: צמיחת שיא בתוך שנה

החברה הישראלית שעוסקת בתשלום שכר לעובדים המועסקים במדינות שונות מסכמת שנה של צמיחה פי עשרה לחברה, ומסכמת גיוס מוצלח נוסף רק חצי שנה מהפיכתה ליוניקורן
מערכת ice | 
צילום pixbay
רק לפני חצי שנה הפכה ליוניקורן, והיום (שבת) פפאיה גלובל שעוסקת בפלטפורמה לניהול שכר עובדים מסביב לעולם גייסה רבע מיליארד דולר לפי שווי שוק של 3.7 מיליארד דולר לחברה. בגיוס הקודם שנערך במרץ האחרון שוויה של החברה עמד על מיליארד יחיד – עליה של יותר מ-200% בשווי השוק שלה.
את הגיוס הנוכחי הובילו שתי קרנות הון סיכון, בהן אייגר גלובל שלראשונה השקיעה בפפאיה גלובל, וכן קרן אינסייט פרטנרס, משקיעה ותיקה בחברה. גם קרן ההון סיכון Group11  לקחה חלק בגיוס הנוכחי.
החברה הוקמה לפני כחמש שנים על ידי עינת גז מנכ"לית החברה כיום שהקימה אותה יחד עם עופר הרמן וראובן דרונג. לצד הגיוסים נערכו בעבר סבבי סקנדרי בחבחרה ובסך הכל גויסו עד היום 440 מיליון דולר לחברה כשבשנה האחרונה זינק השווי של פפאיה גלובל פי עשרה.
פעילות החברה מתמקדת בשוק המעסיקים והיא מספקת שירות במעל ל-140 מדינות מסביב לעולם. לקוחות החברה הם עובדים המועסקים באופן ישיר, פרילנסרים או עובדי קבלן. הפיתוח של החברה הוא מערכת שדרכה ארגונים גלובליים יכולים לנהל את המשכורות לעובדים, כמו כן, לצד הגיוס הנוכחי הכריזה החברה על תוספת חדשה למערכת הקיימת – לוח בקרה שמשקף לארגונים וחברות את הסטטוס שלהם ביחס לקריטריונים של גיוון תעסוקתי ותמיכה ב-ESG.
הפלטפורמה של החברה נכנסת לנישה שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות: ההעסקה הגלובלית. היום כשמעסיקים בוחרים לנהל עובדים מעבר לים עניין השכר והתשלומים הוא אחד מהנושאים המורכבים לביצוע והמערכת של פפאיה גלובל נותנת מענה בתחום ובין לקוחותיה כבר נמנים שחקנים מוכרים כמו טויוטיה, wix ו-מיקרוסופט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה