השוק

מאבק השליטה בגב-ים: פרנקל רכש מניות ב-137 מיליון שקל

רכישת המניות בוצעה באמצעות מימוש אופציות שנרכשו בסוף השנה שעברה מהמשקיעים המוסדיים; לאחר מימוש האופציות עלה אהרון פרנקל להחזקה של 35% בחברה
ניצן כהן | 
אהרון פרנקל (צילום ויקיפדיה)
מאבק השליטה בגב-ים נמשך. איש העסקים אהרון פרנקל רכש מניות החברה ב-137 מיליון שקל ועלה להחזקה של 35.04% בחברה. הרכישה בוצעה באמצעות מימוש אופציות שנרכשו כחלק מחבילת אופציות גדולה יותר שרכש פרנקל בסוף השנה שעברה.
לאחר מימוש האופציות נותרו לאהרון פרנקל אופציות נוספות שניתנו למימוש ל-4.6 מיליון מניות שמהוות 2.18% מההון של החברה ומזכויות ההצבעה בה.
נזכיר כי נכון להיום לאחר מימוש מנת האופציות האחרונה, מחזיק אהרון פרנקל ב-75.1 מיליון מניות גב-ים שהם, כאמור, כ-35% מההון של החברה. פרנקל יכול להגדיל את החזקותיו באמצעות יתרת האופציות שנותרו בידיו לרמה של 37%.
תוספת המימוש שהשלים פרנקל כדי לממש את האופציות למניות הייתה של 27.86 שקל למניה זאת בעוד מחיר המניה בבורסה עומד כיום על 34.92 שקל.
כאן המקום לציין כי לאחרונה דיווחה נכסים ובניין שבשליטת איש העסקים צחי נחמיאס שהיא מנהלת מגעים עם בעל מניות מהותי (פרנקל) בגב-ים לקראת רכישת החזקותיו או חלק מהן וטרם הושגה הסכמה על עסקה כלשהי. נזכיר כי נכסים ובניין כ-44.5% ממניות גב-ים והיא יכולה לרכוש במסגרת מו"מ ישיר עם פרנקל 0.5% בטרם תיאלץ לפרסם הצעת רכש לכלל בעלי המניות של גב-ים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה