השוק

מאסק באולטימטום לרוכשי טסלה: עשרות אלפי הזמנות יבוטלו?

טסלה יוצאת נגד הרוכשים שמעכבים את ביצוע ההזמנות שלהם, בשל התחייבויות שהם לא יכולים לעמוד בהם, שמביאות לכך שהם עוצרים את האספקה ותוקעים את הרכבים ושרשרת האספקה. אם לא יעמדו באולטימטום, ההזמנה שלהם תבוטל אוטומטית
מערכת ice |  5
אילון מאסק (צילום פייסבוק/ אילון מאסק)
לטסלה נמאס מהעיכובים והיא החלה לשלוח אולטימטום לקונים שממשיכים לדחות את המשלוחים שלהם כחלק משינוי מדיניות חדש בשוק המתפתח. על פי הדיווחים, טסלה החליטה לשלוח התראות לרוכשים שעיכבו את המשלוחים שלהם לפרקי זמן ארוכים.
טסלה מבקשת מהם לקבל את המשלוח תוך פרק זמן מסוים, אחרת החברה תבטל את ההזמנה. זה חל על אנשים שדחו משלוחים במשך שישה חודשים או יותר. מקור המכיר את העניין אמר שהוא יחול על אלפי הזמנות בארה"ב, כך שמדובר על מספר משמעותי יחסית של אנשים שטסלה מאלצת לקבל החלטה.
שינוי המדיניות הזה כדי להפעיל לחץ רב יותר על אנשים שמעכבים הזמנות מגיע על רקע שינוי בשוק ה-EV בארה"ב. במקרים רבים, קונים יכולים פשוט לעכב הזמנות מכיוון שהם לא יכולים להרשות לעצמם את הרכבים ואינם יכולים לקבל אישור להלוואה.
טסלה נותנת את כלי הרכב שלהם ללקוחות אחרים, והקונים יכולים לשמור את ההזמנות שלהם, בתקווה שיוכלו לקבל משלוח בפעם הבאה. עם זאת, במקרים מסוימים, קונים עיכבו בכוונה הזמנות בארה"ב כדי לקבל משלוח בשנה הבאה כאשר הם מצפים שתהיה להם גישה לזיכוי מס חדש עבור הרכישה שלהם.
הפוטנציאל לבטל את ההזמנות של טסלה יהיו בעל השלכות משמעותיות מאחר שיצרנית הרכב העלתה מאוד את המחירים בכל הליין שלה בארה"ב בשנת 2021. אם אותם קונים ירצו לקנות את הרכב בשנה הבאה, הם יצטרכו לבצע הזמנה חדשה במחיר הגבוה יותר. החברה החלה לשלוח הודעות אוטומטיות לאותם קונים שעיכבו משלוחים.
בהתראה נכתב: "היי [שם הקונה], אנו יוצרים איתך קשר כדי להציע לך הזדמנות אחרונה לקבל משלוח של [מכונית בהזמנה] שבוצעה ב[תאריך ההזמנה]. כאשר יצרנו איתך קשר ב[ניסיון מסירה אחרון], ביקשת שנדחה את ביטול הזמנתך מכיוון שעדיין תכננת לרכוש את הרכב. עם זאת, הרישומים שלנו מצביעים על כך שלא קיבלת משלוח. אנו מאוד מקווים שתבחר להמשיך עם הזמנתך ולהצטרף לטסלה להאצת המעבר לאנרגיה בת קיימא, אך איננו יכולים להחזיק את הזמנתך יותר אם לא תנקוט פעולה. כדי להמשיך עם המשלוח שלך, היכנס לחשבון Tesla שלך ובחר 'אני מוכן' כדי להסיר את ההחזקה הזו עד 2 בדצמבר 2021".
"אם ההזמנה שלך נשארת בהמתנה ב-2 בדצמבר 2021, או אם ההזמנה שלך תוחזק שוב, ההזמנה שלך תבוטל אוטומטית והפקדת ההזמנה שלך תוחזר במלואה. אנו מעריכים את ההבנה שלך, ומקווים שתזמין טסלה כשהזמן יתאים לך. כל טוב, צוות טסלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מגדל בבל
    ציוני7 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאסק קופץ גבוה מדי מהר מדי ובשחץ.
    סגור
  • 4.
    צודקים כלכך תקנו כל עוד אתם יכולים (ל"ת)
    אזרח 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    משלמים הון עתק כדי לחסוך על דלק. (ל"ת)
    הגיון עקום 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מאסק
    פולני פלמוני 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מדי רוח וצלצולים...בלגן לא מאורגן!
    סגור
  • 1.
    לקנות
    אזרח 11/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין כסף יש כסף העיקר להזמין
    סגור