השוק

בלי חוגג ובלי מל״טים: הבורסה מוחקת את קמן מהמסחר

אחרי דיונים בין הרשות לניירות ערך לקמן קפיטל הוחלט לבטל את העסקאות שנועדו להחזיר את החברה למסחר ברשימה הראשית - בשבוע הבא תימחק החברה מהמסחר בבורסה
ניצן כהן |  1
משה חוגג ענת גואטה (צילום יונתן סינדל ענבל מרמרי)
סגת קמ״ן קפיטל מגיעה היום לסיומה העגום. החברה תימחק מהמסחר בבורסה ב-15 לחודש מה שאומר שכל העסקאות והתוכניות שהחברה תיכננה לעשות כדי לחזור לרשימה הראשית מבוטלות והחברה תימחק מהמסחר.
קמן קפיטל עלתה לכותרות לאחר שהחברה חתמה על עסקה מפותלת למזג פעילויות קריפטו של משה חוגג לתוכה וככה לחזור להיסחר ברשימה הראשית ולמעשה להציל אותה ממחיקה מהמסחר.
 
ברור היה ו-ice ליווה את הסגה הזו בהדיקות, שעסקת חוגג מלווה בקשיים מסוגים שונים ומשונים שתכליתם היא שרשויות האכיפה ובעיקר רשות ניירות ערך שאמונה על הגנה על הציבור הרחב לא יוכלו לחיות איתה בשלום. בסיומו של דבר התפוצצה העסקה עם חוגג וקמן ניסתה לאתר עסקאות אחרות כדי להציל את החברה ממחיקה מהמסחר.
בדיונים שנערכו בין החברה לרשות לני״ע הבהירו בכירי הרשות לחברה כי בסד הזמנים הלוחץ היא לא תצליח להשלים עסקאות שונות ולכן עליה לבטל את העסקאות ולניערך למחירה מהמסחר - וזה מה שהוחלט והחברה נאלצה להרים ידיים ולהיערך למחיקה.
יש לציין כי קמן קפיטל הייתה יעד בימים האחרונים למסחר של ספקולנטים שהיום, ככל הנראה, נראה שכספם ירד לטימיון או לפחות נכנס להקפאה עמוקה.
יש לציין כי רשות ניירות ערך מנסה בכל דרך לסייע לחברות לשמור על פעילות עסקית, כלומר מבלי להקשות על החברות יתר על המידה אבל כאן היה מקרה שהיה עלול לסכן את כספי הציבור (עסקת חוגג) ולכן הרשות נאלצה לעמוד על האינטרס הציבורי וטוב שכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק אתמול הנפיקו
    מאוכזב 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרשות לניירות ערך אישרה לחברה להנפיק הון נוסף ורק אתמול הושלמה שם הנפקה בשווי של כמיליון ש"ח, ובאותו היום החברה מודיעה כי נמחקת ממסחר? משהו רקוב ברשות לני"ע שאישרה את ההנפקה ובאותו יום מודיעה על מחיקה למסחר? איפה הדאגה לכספי המשקיעים? הזוי - הבורסה בישראל, שומר נפשו ירחק.
    סגור