השוק

סילו הקימה את מתקן אגירת האנרגיה התעשייתי הראשון בישראל

חברת האנרגיה המתחדשת, המנוהלת על ידי ינאי חכים, השלימה הקמה והפעלה של מתקן אגירת חשמל בבית האריזה הגלבוע שבעמק חרוד - המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר
איתמר כהן |  2
ינאי חכים (צילום פיתוח שאן, פיליפ קרויז)
חברת סילו אנרגיה מקבוצת סולגרין, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות, השלימה הקמה והפעלה של מתקן אגירת החשמל הראשון בישראל במגזר המסחרי-תעשייתי בבית האריזה הגלבוע שבעמק חרוד.
מתקן האגירה יספק לבית האריזה גיבוי בעת הפסקות חשמל, תוך הוזלת עלויות החשמל. פתרון האגירה שהוצב מיוצר על ידי חברת Socomec, ופועל באמצעות טכנולוגיית ליתיום יון מתוצרת CATL. את המערכת סיפקה והתקינה חברת אביאם מערכות.
 
בית האריזה הגלבוע, המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר, משמש כיום את פעילות חקלאות השום של עין חרוד, וכן לאחסון בקירור של מוצרים שונים. בית האריזה הגלבוע הוא חברה שנמצאת בבעלות כמה קיבוצים ומושבים באזור עמק יזרעאל ועמק חרוד.
איתן אביבי, יו"ר בית האריזה, מסר כי "המיזם יעביר את פעילות החשמל בבית האריזה לרווחיות שנתית שוטפת, שתאפשר לו להמשיך בהשקעות במתחם ושיפור הרווחיות לקיבוצים והמושבים המחזיקים בו. אנחנו שמחים לקחת חלק במהפכת האנרגיה הירוקה".
ינאי חכים, מנכ"ל סילו, הוסיף כי "כדי לעמוד ביעדים שהציבה מדינת ישראל ולייצר חשמל מ-30% אנרגיות מתחדשות עד 2030, ועל פי ניתוח מצב תשתיות רשת החשמל הארצית, לא יתאפשר להשיג את המטרה מבלי לפתח את תחום פתרונות אגירת חשמל בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש כבר 3 מערכות מסחריות מחוברות לרשת שפועלות ... (ל"ת)
    מישהו שמבין 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סילו לא הקימה כלום רק גוזרת קופונים (ל"ת)
    הבנת הניקרא 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור