השוק

אבי גבאי טס לפרטנר, המכשול של רשות התחרות הוסר

הקבוצה ממתינה להיתר של משרד התקשורת לרכוש את השליטה בחברת הסלולר; ההערכות הן שקבוצת רודב-גבאי לא תתקשה לקבל את ההיתר ממשרד התקשורת ותהפוך לבעלת השליטה בפרטנר באופן רשמי
ניצן כהן |  1
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
רשות התחרות אישרה לקבוצת שלמה רודב ואבי גבאי לרכוש את השליטה בחברת התקשורת פרטנר. כעת ממתינה הקבוצה להיתר של משרד התקשורת להשלמת המהלך. ההערכות בשוק ההון הן כי הקבוצה לא תתקשה לקבל את ההיתר ממשרד התקשורת וכך תעבור פרטנר באופן רשמי לשליטת הקבוצה.
כזכור, אבי גבאי במהלך מפתיע התפטר מתפקידו כמנכ"ל סלקום כדי לגבש עם שלמה רודב קבוצת משקיעים שתרכוש 27% מפרטנר שנמצאת בבעלות חברת האצ'יסון ובתמורה ל-300 מיליון דולר, כלומר לפי שווי חברה של מעט יותר ממיליארד דולר.
 
הקבוצה של רודב-גבאי כוללת גם את איש העסקים מורי ארקין וחברת הביטוח מנורה. המניות של האצ'יסון היו למעשה בבעלות איש העסקים חיים סבן שרכש אותם ממנה בהלוואת נון ריקורס. סבן החליט שלא לשלם את ההלוואה ולכן המניות חזרו להאצ'יסון שלא קיבלה אישור להחזיק בשליטה בחברת תקשורת ישראלית.
האצ'יסון העבירה את המניות לנאמן שהיה אמור לחפש עבורה רוכש. בסופו של יום מצא הנאמן רוכש בדמות אבי גבאי שפרש מהפוליטיקה אחרי אפיזודה קצרה ועבר לנהל את המתחרה סלקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבי גבאי - פעם נחש, תמיד נחש (ל"ת)
    לירון 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור