השוק

דרמה בעזריאלי: המנכ"ל התפטר במפתיע, האם בדרך לשופרסל?

קבוצת עזריאלי מודיעה על סיום תפקידו של מנכ"ל קניוני עזריאלי רק שנה אחרי שהתחיל לכהן בקבוצה בתום 11 שנים שמילא בהם תפקידים בשופרסל. האם העיתוי הסמוך להתפטרות המפתיע של מנכ"ל שופרסל מקרית?
מערכת ice | 
אורי קילשטיין, משנה למנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
קבוצת עזריאלי מודיעה הערב (שלישי), כי אורי קילשטיין, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שנכנס לתפקידו רק לפני שנה - יסיים את תפקידו. בהודעת הקבוצה כי המהלך יצא לפועל בהמשך להחלטה משותפת עם הנהלת הקבוצה. נזכיר כי קילשטיין נכנס לתפקיד לפני כשנה לאחר ששימש כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף הסחר והשיווק בחברת שופרסל.
אייל חנקין, מנכ"ל הקבוצה התייחס לעזיבה המפתיעה ומסר, "אני מודה לאורי על תרומתו בתקופה רצופת אתגרי קורונה. אורי הוא מנהל מוכשר, בעל ניסיון בעולמות הקמעונאות ואני מאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".
עוד נמסר מטעם בוצת עזריאלי כי קילשטיין ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים ויבצע חפיפה לתפקיד.
לפני קצת יותר משנה, מנכ"ל שופרסל עד לפנ יומיים, איציק אברכהן, הודיעה כי אורי קילשטיין ששימש כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק בשופרסל, ביקש לסיים את תפקידו בחברה בסוף חודש ינואר 2021, לאחר כ-8 שנים בהן שימש בתפקידו ולאחר שעבד בחברה בסה"כ כ-11 שנים בסך הכל. 
קלינשטיין עבר לשמש כמנכ"ל של קניוני עזריאלי מקבוצת עזריאלי, אך כעת רגע אחרי סערת הפיטורין בשופרסל, ושנה בדיוק אחרי שהתחיל את תפקידו בעזריאלי, הוא מודיע על עזיבת התפקיד, מה שגורם לתהות האם מדובר בחזרה לשופרסל שנמצאת בטלטלה בצמרת הניהולית שלה בעקבות מאורעות השבוע האחרון. ביחס להשערות האלה, נציין כי  ל-ice נודע שמצד שופרסל, צעד כזה לא עומד על הפרק וחזרה עתידית של קלינשטיין לקבוצה, אם תתרחש, תהיה מפתיעה מאוד.
 
נזכיר כי מנכ"ל שופרסל, אברכהן, הודיע ביום ראשון השבוע, ובמפתיע על התפטרותו מתפקיד מנכ"ל רשת השיווק הגדולה בישראל. ההתפטרות באה לאחר שאברכהן הצליח בשנים האחרונות לשמר את מעמדה של שופרסל כרשת המובילה בישראל אך שורה של משברים בתקופה האחרונה הביאה בסופו של יום להתפטרותו של המנכ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה