השוק

גיא רולניק נגד איילת שקד: "פוזלת לביבי והטייקונים"

לרגל המפץ הפוליטי הגדול, צייץ הערב מייסד TheMarker: "סיום מכובד, מרשים והגון של נפתלי בנט, הלוואי וירוץ לבחירות הבאות". לעומת זאת תקף רולניק את השרה שקד, ולא בפעם הראשונה
מערכת ice |  1
גיא רולניק (צילום יח"צ)
גיא רולניק, מייסד TheMarker וסגן מו"ל קבוצת הארץ, צייץ היום בטוויטר עם היוודע דבר החדשות על חילופי ראש הממשלה: "סיום מכובד, מרשים והגון של נפתלי בנט. הלוואי וירוץ לבחירות הבאות עם צוות חדש ובעיקר בלי הגברת שקד שכל הזמן פוזלת לביבי והטייקונים".

 
זו לא הפעם הראשונה שרולניק מבקר חריפות את השרה שקד. לפני כחצי שנה כתב אודותיה בדה-מרקר (דצמבר 2021): "שרת הפנים איילת שקד היא הנציגה הבולטת ביותר בפוליטיקה הישראלית של המאה ה–21 שמתעלמת מרבים מהכשלים במודל הפשטני של 'היד הנעלמה' ו'השוק החופשי' שנלמדו ב–100 השנים האחרונות בכל העולם. יש לקוות שההפסד שנחלה שקד עם 'מס הקולה' לא יהיה חד־פעמי. אימוץ של רעיונות מהסוג של שקד הוא מסוכן לא רק לבריאות שלנו אלא לבריאות ולמרקם של החברה כולה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקד פועלת למען חזירי הנדלן
    מהעם 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איילת הנוכלת.. עשתה תיקוני חקיקה בת.מ א בצורה מובהקת לטובת חזירי הנדלן ונגד הציבור. הגדילה להם אחוזי בנייה בת.מ א ל200% ול400%. פוטנציאל לרווחים מופרזים לחזירי הנדל"ן וצפיפות ופגיעה במרחב הפרטי לדיירים בבניינים המיועדים. היא גם אחראית להעברת חוק החשמלהמלבין בנייה ערבית ובדווית לא חוקית.
    סגור