השוק

אחרי הדרמה בסלקום: החברה מינתה יו"ר דירקטוריון חדש

נטלי משען מונתה ליו"ר הדירקטוריון של סלקום. משען תחליף את דורון כהן, אחרי שהאחרון הודיע על פרישה מתפקידו בעקבות כוונתו לגבש קבוצה שתתמודד על רכישת סלקום. 
מערכת ice | 
דורון כהן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, unsplash)
נטלי משען מונתה היום (שלישי) ליו"ר הדירקטוריון של סלקום. משען תחליף את דורון כהן, אחרי שהאחרון הודיע על פרישה מתפקידו בעקבות כוונתו לגבש קבוצה שתתמודד על רכישת סלקום. 
כהן מסר אחרי שהתפטר כי "לאור החלטת הדירקטוריון לבחון את מימוש אחזקותיה של החברה בסלקום ישראל, אני מתכוון לנסות ולגבש קבוצה שתתמודד על רכישת החברה. לפיכך, כדי למנוע ניגוד עניינים, החלטתי לפרוש מתפקידיי בדסק"ש באופן מיידי".
 
עוד מסר: "אני מבקש להודות לבעלי המניות, לדירקטוריון ולעובדים על האמון ועל תקופת עבודה מרתקת, רוויית פעילות עסקית משמעותית שבה עבדנו יחד בשיתוף פעולה והובלנו את הקבוצה להישגים משמעותיים, ליישום יעדיה האסטרטגיים, לרבות עסקאות להשגת השליטה בחברת גב ים, מימוש במחירי שיא של נכסי נדל״ן בארץ ובחו״ל, התייעלות ורווחיות במטה הקבוצה ובחברות הבנות. ברצוני לאחל לחברה, לדירקטוריון, למנכ״לית הנכנסת, נטלי משען זכאי, ולשאר המנהלים והעובדים בקבוצה הצלחה בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפני החברה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה