השוק

ענקית המצלמות נכנסת לשוק מדפסות תלת הממד

ניקון הופכת להיות המובילה בתחום הדפסת תוספי מתכת לאחר שהיא מכריזה על רכישת יצרנית מדפסות התלת ממד SLM Solutions תמורת 622 מיליון יורו 
מערכת ice |  1
מצלמה (צילום unsplash)
ביום חמישי יצרנית המצלמות ניקון הכריזה על כוונתה לרכוש את יצרנית מדפסות התלת ממד הגרמנית SLM Solutions תמורת 622 מיליון יורו וביום שישי המנייה שלה זינקה ב-73% בבורסה של פרנקפורט. העסקה אמורה להתבצע על פי פרמיה של 75% על מחיר הנעילה של החברה בבורסת פרנקפורט ביום חמישי (20 יורו למניה).
 
רכישת SLM תהפוך את ניקון למובילה עולמית בתחום הדפסת תוספי מתכת. העסקה צפויה להיסגר במחצית הראשונה של שנת 2023 וקיבלה את אישור בעלי המניות המרכזיים של SLM- חברת ENA וקרן ההשקעות האמריקאית אליוט.
 
"הדפסת תלת ממד תעשה מהפכה בתחום הייצור ההמוני, ותאפשר ללקוחותינו לייצר חלקים מורכבים ולהפחית את זמן הייצור, פליטות הפחמן, עלויות האנרגיה והפסולה", אמר על העסקה מנכ"ל ניקון טושיקזו אומטטה.
 
"המסורת הטכנולוגית של ניקון והמצוינות של בייצור יעזרו ל-SLM להרחיב את עמדת ההובלה שלה ולשרת לקוחות אפילו טוב יותר", אמר מנכ"ל SLA סאם אולירי. "אנו מצפים לשחק תפקיד יותר משמעותי באסטרטגיית הייצור הדיגיטלי החדשנית של ניקון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתור יבואן גדול בתחום
    ספיידר 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לי להבין איך הם יכולים להתחרות בענקיות הקיימות אבל תמיד מעניין לראות מתחרים חדשים https://www.spider3d.co.il
    סגור