השוק

חברת ייצור האנרגיה הישראלית הכריזה על צעד משמעותי

סטורג' דרופ העוסקת בתחום פיתוח מערכות לאגירת אנרגיה חשמלית ותרמית הודיעה הבוקר (חמישי) על כך שמערכת פריקת האנרגיה הצליחה לפעול בהצלחה
מערכת ice |  2
שי כהן וגדי איזנקוט על רקע המתקן (צילום ישראל הדרי)
חברת האנרגיה סטורג' דרופ (StorageDrop), הודיעה היום (חמישי) כי הופעלה בהצלחה מערכת פריקת האנרגיה ממאגר אוויר דחוס והנעת מים בחוג סגור במתקן החברה בנמל אשדוד. הפרסום מגיע לאחר שהחברה דיווחה על הצלחת הטעינה של המערכת. כעת הסתיים התהליך כולו בשלמותו, לאחר שגם מערכת פריקת האנרגיה הופעלה בהצלחה.
 
שי כהן, מנכ"ל סטורג' דרופ התייחס להצלת ההפעלה ואמר: "אנחנו גאים על הצלחת הפעלת מתקן ההדגמה שלנו בנמל אשדוד, שביצועיו עומדים בתכנית העבודה של החברה. הפעלנו את המערכת בשלמותה ולאור התעניינות גוברת במערכת זו לייצור חשמל, אנו בוחנים התקשרויות להטמעתה בקרב תאגידים בישראל. מדובר בטכנולוגיה ייחודית המיועדת לאגור אוויר בלחץ גבוה במיוחד ממקורות אנרגיה מתחדשים, וכך לאגור ולייצר חשמל בשעות הביקוש. ביכולתנו לייצר אנרגיה ירוקה ומתחדשת בהספקים בהיקפים של עשרות ומאות מגה וואט-שעה ובעלות תחרותית".
 
סטורג' דרופ, היא חברה הפועלת לפיתוח מערכות לאגירת אנרגיה חשמלית ותרמית. אופן דחיסת האוויר מהווה פריצת דרך טכנולוגית בנוגע לאופן דחיסת האוויר וקירורו על ידי מנגנון סילוק חם שפותח בחברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין כלום ולא היה כלום
    אלי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל סיפורים
    סגור
  • 1.
    רמאים מארץ הרמאים
    הנמר 09/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין כלום כי לא היה כלום. החברה בדרך לפשיטת רגל. כמו רבות אחרות בארץ הנוכלים מפתחים ציפיות למשוך משקיעים תמימים, בזמן שהם מרפדים את עצמם במשכורות שמנות. שילכו למקור נקניקים במקום.
    סגור