השוק

האב סקיוריטי תספק מערכות הגנת סייבר למשרד הביטחון

האב סקיוריטי שנמצאת רגע לפני השלמת המיזוג עם ספאק אמריקאי זכתה במכרז יוקרתי של אגף התקשוב של משרד הביטחון וספק מערכות הגנת סייבר בהיקף כספי של יותר מ-4 מיליון שקל
ניצן כהן | 
אייל משה (צילום רובי לייבוביץ, ויקימדיה, freepik)
האב סקיוריטי זכתה במכרז אגף התקשוב במשרד הביטחון, בהיקף של 4.2 מיליון שקל. במקביל הודיעה החברה שהתחילה להוציא לפועל את פרוייקט פרישת טכנולוגיית הליבה שלה בשוויץ וזאת כחלק מחוזה של 18 מיליון דולר עליו חתמה מוקדם יותר.
אייל משה, מנכ"ל האב סקיוריטי: "אנו שמחים לעדכן היום על שתי בשורות משמעותיות בעבור האב סקיוריטי. פעילות משמעותית נוספת עם אגף התקשוב במשרד הביטחון, שיתוף פעולה בעל חשיבות רבה עבורנו, ותחילת ביצוע פריסת הטכנולוגיה שלנו באירופה. כמו כן האב סקיוריטי ממשיכה להתקדם לעבר סיום תהליך המיזוג ל-SPAC ותחילת פעילותנו בנאסד"ק".
נזכיר כי בתחילת השנה דיווחה האב סקיוריטי על מו"מ למיזוג עם ספאק אמריקאי לפי שווי חברה של 1.3 מיליארד דולר. ככל שהתקדם המו"מ ביקשה האב מבית המשפט להקדים את התליכים המנהלתיים שעיקרם מחיקה מהמסחר בבורסה של תל אביב ופרסמה את טיוטת התשקיף בארה"ב.
בשל המצב בשווקים והידוק הרגולציה בארה"ב סביב עולמות הספאקים, המשקיעים מעריכים שהמיזוג לא יצא לפועל והחברה נסחרת כעת בבורסה בתל אביב לפי שווי חברה של 689 מיליון שקל, נמוך מאוד מהשווי עליו מדברים בתהליך המיזוג עם הספאק.
היום עולה המניה בשיעור של 2% והיא נסחרת במחיר של 5.65 שקל. צריך לזכור שמניית האב עשתה מהלך יפה מאוד של כמעט 50% מתחילת השנה אולם מתחילת החודש המניה ירדה בשיעור מתון של 0.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה