השוק

הכריש מקשת 12 ירוויח בענק: יגזור קופון מהנפקת המיליארדים

סטארט אפ ישראלי להזמנת נסיעות ארגונית, טריפאקשנס, הגיש בקשה לרשות ניירות ערך עם כוונה לבצע הנפקה ציבורית בממדי ענק
מערכת ice |  1
דובי פרנסס (צילום יחצ)
פלטפורמת הזמנת נסיעות ארגוניות TripActions, הגישה ניירת חסויה לרשות ניירות ערך של ארה"ב שתפורסם בשנה הבאה, כך על פי הדיווח של כלי התקשורת "ביזנס אינסיידר". הסטארט-אפ, שהוקם ב-2015, גייס באוקטובר של שנה שעברה 275 מיליון דולר ממשקיעים הכוללים Greenoaks Capital Management, Base Partners והיזם אלעד גיל, מה שהעניק לו שווי של 7.25 מיליארד דולר.
כעת, החברה מכוונת להנפקה ציבורית ברבעון השני של השנה הבאה, לפי שווי של 12 מיליארד דולר. על פי הדיווחים, הבנק גולדמן זאקס ייצג את החברה בהנפקה. באוגוסט האחרון, הסטארט אפ היה קרוב להגשת בקשה להנפקה ובמאי היה על פי הדיווחים במגעים לגיוס מימון חדש לפי שווי של כ-9 מיליארד דולר.
מי שהולך לא מעט מההנפקה, הוא אחד מכוכבי תכנית ההשקעות של קשת 12, איש העסקים דובי פרנסס, שהיה מבין המשקיעים בסבב הסיד הראשוני, כאשר החברה הייתה שווה באזור ה-10 מיליון דולר בלבד.
 
עקב חיסיון על הניירת שהוגשה, אין מידע ציבורי על פרטי ההנפקה, כגון מספר המניות המוצעות או תמחור, שככל הנראה ייקבעו במועד מאוחר יותר. סטארטאפ הנסיעות הארגוניות בוחר תזמון מוזר להנפקה, כאשר השווקים הפיננסיים נמצאים כרגע בסערה ומצב של אי וודאות, אבל ברור שהוא מתבסס על ההתאוששות במגזר, שעתידה להגיע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרמית המילניום, בועה פיננסית. החברה לא שווה גם 10 מיליו (ל"ת)
    סבוני 10/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור