השוק

אסדת כריש בסכנה? האקרים בשליחות איראן באיום מדאיג

האקרים עיראקים המזוהים עם איראן טוענים כי הפילו את האתר של חברת אנרג'יאן, זאת שאמורה להפיק גז באסדת כריש לרגל תחילת ההזרמה ההפוכה היום. באנרג'יאן טוענים: "החברה פועלת לקבלת תחקיר מלא של האירוע ומתואמת עם כל הגורמים הרלוונטיים האמונים על הנושא"
מערכת ice |  5
מתקפת סייבר איראנית (צילום freepik ,shutterstock)
האם אסדת כריש בצרות? על פי דיווח של רועי קייס, האקרים עיראקים המזוהים עם משמרות המהפכה באיראן טוענים כי הצליחו להפיל את האתר של חברת אנרג'יאן, זאת שאמורה להפיק גז באסדת כריש לרגל תחילת ההזרמה ההפוכה היום.
רק לאחרונה, ענקית קידוחי האנרגיה, שרכשה את הזכויות על מאגר "כריש" מודיעה היום (חמישי) על תגלית גז מסחרית של בין 7 ל-15 bcm של גז טבעי. המאגר החדש התגלה ע"י אוניית "סטנה", אשר עברה לבלוק 12 כדי לקדוח את מאגר "זאוס".
 
בשבוע האחרון ישנה התקדמות משמעותית לקראת הסכם רשמי מול לבנון על שטח המחלוקת, הכולל את האסדה של אנרג'יאן. בשנים האחרונות במסגרת המגעים להסכם, מדינת ישראל עמדה על כך שתקבל את מרבית השטח, תודות לעליונות הכלכלית של המדינה על פני לבנון, כך מדווח אתר גלובס.
אגב, יש לציין כי אנרג'יאן סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הכנסות של 339 מיליון דולר ורווח לפני מס של 198.2 מיליון דולר. בפעם הראשונה תחלק החברה דיבידנד של 30 סנט למניה.
מאנרג'יאן נמסר: "בעקבות עומסים רבים על שרתי חברת אחסון האתרים Emperor חווה גם האתר השיווקי של אנרג׳יאן בעיות זמניות בגלישה אליו. מדובר באתר מידע, ואין לו כל קשר לאף אחת מהמערכות התפעוליות של החברה. החברה פועלת לקבלת תחקיר מלא של האירוע ומתואמת עם כל הגורמים הרלוונטיים האמונים על הנושא".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לפדיוט
    בני 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הביא למצב גרוע ביותר שידעה ישראל
    סגור
  • 4.
    אסון
    גיל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם ראש ממשלת מעבר חלול שר ביטחון כושל ללילה עוד נגיע למלחמת עולם עם ישראל בסכנה חרא של ממשלה מה שנתניהו בנה הרסו במחי יד שליחים וקבלני ביצוע של אובמה המוסלמי
    סגור
  • 3.
    טמבלים
    מירי 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנרגיאן תעשו לעצמכם טובה ותתיעצו עם חברות הגנת סייבר ישראליות מעולות.לא חסר,טמבלים
    סגור
  • 2.
    מצחיקים, עלאק פאקרים. (ל"ת)
    משה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הפחדות
    OBX 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקו להפחיד אותנו סתם, או שתתקפו את לבנון ואיראן או שתשתקו !
    סגור