השוק

שרתי גוגל החלו לפעול בארץ, אתם בין הישראלים שחוברו?

שרתי גוגל אשר מטרתם גישה מהירה יותר לאתרים ולאפליקציות החלו לפעול בישראל. בינתיים פרטנר החלה לחבר את לקוחותיה וזאת מבלי לעדכן אותם בתהליך
מערכת ice | 
גוגל מתכננת להשקיע (צילום pixabay, unsplash)
חברת גוגל החלה להפעיל את השרתים שלה בישראל והמשמעות היא חיבור לשרת מקומי במקום לשרת בחו"ל בהם משתמשות הספקיות היום. חברת פרטנר הינה החברה הראשונה והיחידה עד כה שהחלה לחבר את לקוחותיה בהדרגה לשרתי החברה, בעיקר שרתי DNS. חיבור לשרת המקומי יאפשר גישה מהירה יותר לאתרים ולאפליקציות ועדכונים מהירים יותר. יש לציין כי לא מדובר על מהירות גלישה גבוהה יותר.
בעוד שעדכונים DNS דרך השרתים הנמצאים בחו"ל יכולים להימשך כיומיים שלושה, דרך השרת המקומי של גוגל מדובר בעדכון של מספר שעות בלבד. בגוגל אישרו שאזור Google Cloud Israel זמין כעת מבחינה טכנית והשקתו הרשמית תיערך בקרוב.
 
בזכות זכייתה במכרז נימבוס (לצד אמזון), גוגל תקים שלוש חוות שרתים בישראל, בין היתר במודיעין ובבני ציון. פרויקט נימבוס מטרתו העברה לענן של כל השרתים של משרדי הממשלה ושירותי הממשלה. כחלק מהפרויקט בתי הדין הרבניים כבר עברו לשרתים בענן.
פרויקט נוסף של גוגל בישראל אשר ישפיע על מפת ספקיות האינטרנט של ישראל בשנים הקרובות הוא הקמת שני כבלים תת ימיים עם חברת ספארקל האיטלקית. הכבל התת ימי הראשון בשם בלו אשר יחבר בין אירופה לאסיה דרך ישראל והכבל השני בשם ראמן, אשר יחבר בין סעודיה, הודו, ירדן, ג'יבוטי ועומאן. חברת בזק זכתה להניח את פרויקט הסיב הזה. בזכות זה ייתכן וגוגל תיכנס לשוק ספקיות האינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה