השוק

החשוד ברצח יפית פוריאן התעורר ומכחיש כי הוא הרוצח

"ניסיתי להציל אותה ולא הצלחתי", כך מסר בעדותו שי סלמי, החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן. המשטרה אינה מאמינה לגרסתו ותבקש להעריך את מעצרו
מערכת ice |  2
יפית פוריאן (צילום צילום מסך פייסבוק)
שי סלמי, החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן בראש השנה, התעורר מהתרדמת בה היה שרוי מאז אותו האירוע ומסר לחוקרים את גרסתו. "לא רצחתי את יפית," כך הכחיש סלמי את אחריותו לאירוע, "הייתה אש בכל הבית, ניסיתי להציל אותה ולא הצלחתי".
כזכור, בבית נמצא מכתב התאבדות אותו רק סלמי בו כתב "אני מחליט לסיים את דרכי בחיים האלה. שמחתי להיות חלק מהחיים שלכם". סלמי טען כי כתב את המכתב בעקבות ההתדרדרות במערכת היחסים עם אשתו והמכתב נכתב דקות לפני השריפה. "בסמוך לשעה 2:00 הערתי את אשתי וכמה דקות לפני כן כתבי מכתב התאבדות".
 
כאשר העיר את אשתו, לטענתו פרץ ויכוח בינו לבין אשתו ו"נר שהיה באחד הפמוטים נפל והחדר החל לבעור", כך הסביר את פרוץ השריפה. לטענתו, תחילה דאג לבנם התינוק והעביר אותו למקום בטוח, אך כאשר חזר החדר עצמו עלה באש ושוב הכחיש את מעורבותו ברציחתה – "לא רצחתי את אשתי ולא דקרתי אותה בסכין... זה שקר".
יש לציין כי החוקרים אינם מאמינים לגרסתו ובטוחים כי הראיות הנמצאות בידיהם מעידות כי סלמי רצח את אשתו, ניסה להתאבד והצית את חדר השינה על מנת לטשטש את הרצח. ביום רביעי יבקשו חוקרי המשטרה להאריך שוב את מעצרו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש בעייה בחיי המשפחה בישראל. משכנעים אישה להרוס משפחה
    יוסי 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז הגבר מיתאבד, עשרות בשנה.
    סגור
  • יש בעיה בכל העולם עם זה חוץ ממדינות בודדות
    נישואין 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששם המצב הפוך ב180 ומשכנעים אישה לא לפרק בית גם אם מכים בה כל יום. בכלל נישואין זה נראה לי שגוי במצב החסרתי היום
    סגור