השוק

בעקבות התייקרות מחירי החשמל: גם מחירי המים יעלו בקרוב

מועצת רשות המים אישרה לפרסם לשמיעת הערות הציבור את ההעלאה הצפויה בתעריפי המים לבית בכ־3.5% החל מינואר 2023. העלאת התעריפים צפויה בין היתר בעקבות עליית מחירי החשמל ומדד המחירים
מערכת ice | 
תעריפי המים (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
משבר האנרגיה באירופה עלול להתגלגל בחודשים הקרובים לכיס של כולנו ולעליות חדות במחיר החשמל. כך עולה מסקירה שפרסמה השבוע חברת ARK TRADE המפתחת פלטפורמה דיגיטלית למסחר בסחורות, המבוססת בינה מלאכותית.
העלייה הצפויה תגיע אחרי העליות הגבוהות לפני כשלושה חודשים כאשר מחירי החשמל בישראל זינקו ב-8.6%. אבל כעת מסתבר כי לעלייה במחירי החשמל בישראל יש השפעה ישירה גם למחירי המים שצפויים להתייקר בקרוב מאוד, כך על פי מועצת רשות המים בישראל.
 
מועצת רשות המים אישרה לפרסם לשמיעת הערות הציבור את ההעלאה הצפויה בתעריפי המים לבית בכ־3.5% החל מינואר 2023. העלאת התעריפים צפויה בין היתר בעקבות עליית מחירי החשמל ומדד המחירים.
כזכור, ברשות החשמל הסבירו את ההחלטה להעלות את מחירי החשמל ב-8.6% בהרחבת היתר הפליטה של יחידות גז בתחנת הכוח באשכול שבאשדוד, לצד מאמצים נוספים שיש בהבשלתם כדי להוביל לצמצום נוסף בצריכת החשמל. העלייה הייתה חריגה במיוחד והיא נבעה בעיקר בגלל ההתייקרות החדה של הפחם, שמחיר של טון ממנו האמיר לכ-380 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה