השוק

תושב עזה זכה ב-45 מיליון שקלים בטוטו - ואז זה קרה

תושב עזה זכה לאחרונה ב-45 מיליון שקלים בטוטו הישראלי וערער על כך שהוא צריך לשלם 30% מס זכייה בטענה שהוא לא תושב ישראל. זו הייתה החלטתו של השופט
מערכת ice |  1
טוטו (צילום אביר סולטן פלאש 90)
תושב עזה זכה לאחרונה ב-45 מיליון שקלים בטוטו הישראלי ועל פי חוק הזכייה בישראל הוא אמור לשלם 30% מס על הזכייה בפרס הגדול. אלא שלאותו תושב עזה, שמתגורר כמובן בשטחי הרשות הפלסטינית, היו תוכניות אחרות לגמרי.
אותו אזרח עזתי ערער על ההחלטה לנקות לו 30% מסך הזכייה בטענה כי הוא לא צריך לשלם את המס כי הוא לא אזרח מדינת ישראל, כך פורסם היום (שלישי) ב-YNET. השופט דחה את בקשתו של הזוכה בטענה כי "הוא סותר את עצמו כשהוא טוען כי לא היה מקום למסותו כלל, ומצד שני יש להעביר 75% מהמס לרשות הפלסטינית".
 
כזכור, אתמול נחשף שהזוכה בפרס הראשון בדאבל לוטו בהגרלה שהתקיימה ב־19.11.2022 הגיע ביחד עם אשתו לקחת את הפרס הראשון בגובה 54 מיליון שקל. הזוכה, פנסיונר המתגורר באזור המרכז, סיפר לאנשי מפעל הפיס שהזכייה שלו היא בכלל תוצר של זכיה קודמת.
"די התלבטתי אם לפדות את כספי הזכייה או לרכוש בהם טופס נוסף. בסופו של דבר, החלטה די שרירותית היא שהביאה לי את הזכייה הגדולה. האמת היא שתמיד בלב הרגשתי שיום יגיע ואזכה בפרס משמעותי בלוטו. אני נוהג לשלוח טופס בעיקר כשהפרס גבוה ואין לי מספרים קבועים או כאלה שיש להם משמעות מיוחדת עבורי. אני נותן למכונה להחליט עבורי וממלא טופס לוטומט", סיפר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לחולמים בלבד
    יפתח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכוי אפסי זה כמו לקנות חלום עדיף להשקיע בשוק ההון או ב אגחים
    סגור