השוק

כלל ביטוח עם מינוי משמעותי: זה האיש שינהל 286 מיליארד שקל

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח החליט על מינויו של ברק בנסקי לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות; המינוי נחשב לאחד המינויים המשמעותיים בשוק ההון אבל משדר יציבות ניהולית והמשכיות לאחר התפטרות יוסי דורי
ניצן כהן |  2
ברק בנסקי (צילום סיון פרג', וידאו הד)
כלל ביטוח השלימה היום את מינויו של ברק בנסקי לתפקיד משנה למנכ"ל החברה ומנהל חטיבת ההשקעות שלה. בנסקי ישמש גם כמנכ"ל כנף ויהיה אחראי לניהול השקעות בהיקף ענק של 286 מיליארד שקל, מה שהופך אותו לאחד האנשים המשמעותיים ביותר בשוק ההון הישראלי.
על המינוי החליט בסופו של יום יורם נוה, מנכ"ל החברה, שבחר לשמור על יציבות ניהולית והמשכיות לאחר התפטרות יוסי דורי, מנהל זרוע ההשקעות הקודם של החברה. בנסקי שימש בשנים האחרונות כמנהל ההשקעות הראשי של כספי העמיתים של כלל ביטוח.
 
מכלל ביטוח נמסר כי במסגרת תפקידו, ברק בנסקי יהיה אחראי על כ.נ.ף, המנהלת נכסים שעומדים על כ-286 מיליארד שקל (נכון לרבעון השני 2022 ), הכוללים את כספי העמיתים של קרנות הפנסיה, קופות הגמל, ביטוחי המנהלים, וכן את ההון העצמי ועתודות הביטוח של קבוצת כלל.
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "ברק בנסקי הוא מנהל השקעות מהמעלה הראשונה, המנהל את כספי העמיתים בארבע השנים האחרונות. אני מאחל לברק הצלחה רבה בתפקיד, ובטוח כי יכולותיו המוכחות וניסיונו הרב יתרמו להמשך חיזוק מובילותה של החברה בתחום ההשקעות. 
"בהזדמנות זו, אני מבקש להביע את הערכתי הרבה ליוסי דורי על תרומתו לחברה בכל שנות עבודתו , ובארבע השנים האחרונות, בהן כיהן כמנהל חטיבת ההשקעות של הקבוצה והוביל את כנף להישגים מרשימים".
ברק בנסקי (46), כיהן בתפקידו האחרון כמנהל אגף השקעות עמיתים בכלל ביטוח ופיננסים, ובמגוון תפקידים בתחום ההשקעות והבנקאות לאורך עשרים השנים האחרונות, בין הבולטים בהם מנהל השקעות ראשי של כספי חיסכון ארוך טווח במיטב דש, ומנהל קרנות הפנסיה  כ.נ.ף.
לבנסקי תואר ראשון במנהל עסקים, התמחות במימון ומערכות מידע, אותו סיים בהצטיינות, וMBA- במנהל עסקים, שני התארים מהמכללה למנהל. ברק בנסקי, יכנס לתפקיד במהלך חודש פברואר, לאחר חפיפה מסודרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מינוי ראוי ביותר
    תמיר 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורם קיבלת החלטה נכונה וראויה. לברק ומשפחת כנף בהצלחה להמשיך לעשות לנו תשואות.
    סגור
  • 1.
    פשש לא יאומן שיתץצא משהו מהמכללה למנהל
    חגי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך כלל לא מסתכלים על ככלה שסיימו מכללה ...יפה שסוף סוף יצא משהו ממישהו מהם
    סגור