השוק

אחת הזמרות הגדולות בעולם מבטלת את הופעתה בישראל: הסיבה העצובה נחשפת

סלין דיון אמורה הייתה להופיע בישראל במאי 2023, אך בצער רב היא הודיעה כי היא מבטלת את כל הופעותיה לשנה הקרובה בשל בעיות בריאותיות איתן היא מתמודדת
מערכת ice |  11
סלין דיון (צילום יחצ לוריאל פריז)
סלין דיון, אחת הזמרות הגדולות בעולם, אמורה הייתה להופיע בישראל באצטדיון בלומפילד שביפו ב-31 במאי 2023, אך היום (חמישי) היא הודיעה כי היא מבטלת את ההופעות המתוכננות לשנה הקרובה בשל בעיות בריאותיות איתן היא מתמודדת.
״בצער רב אנו נאלצים להודיע היום, שסלין דיון תבטל את הופעותיה המתוכננות ב-2023, כולל את הופעתה בישראל שתוכננה לאצטדיון בלומפילד ב31 במאי 2023, בשל מצבה הבריאותי אשר אינו מאפשר לה להופיע", נמסר מהפקת המופע.
עוד הודיעו כי "דיון החליטה לקבוע מחדש את ההופעות שתוכננו באירופה באביב 2023, אשר יידחו לאביב 2024, אך לצערנו הודיעו לנו מנהליה שהיא לא תקבע מחדש את הופעתה בישראל כמו גם שבע הופעות נוספות שתוכננו לקפריסין, מלטה, יוון, רומניה, צרפת, איטליה ושוויץ".
 
בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה דיון בפני מעריציה: "מצטערת שלקח לי זמן כה רב לדבר אתכם. ני מתגעגעת אליכם מאוד ואני לא יכולה לחכות עד שאעלה שוב על הבמה ולדבר אתכם ישירות. כמו שאתם יודעים תמיד הייתי כמו ספר פתוח, ולא הייתי מוכנה לדבר על זה לפני כן, אבל עכשיו אני מוכנה. התמודדתי עם בעיות בריאותיות מזה זמן רב וזה היה קשה עבורי להתמודד עם האתגרים האלה ולדבר על כל מה שעברתי. לאחרונה אובחנתי עם בעיה נוירולוגית נדירה מאוד שנקראת סטיף-פירסון סינדרום שפוגעת בערך באדם אחד מכל מיליון אנשים".

דיון הוסיפה: "בזמן שאנו עדיין לומדים על המצב הנדיר הזה, אנחנו יודעים שזה מה שגורם לכל ההתכווצויות הרבות מהן אני סובלת. לצערי, ההתכווצויות הללו משפיעות על כל חלק בשגרת היום שלי. לפעמים מקשות עליי ללכת ולא מאפשרות לי להשתמש במיתרי הקול ולשיר כמו שאני רגילה. זה כואב לי לומר לכם היום שהמשמעות היא שאני לא אהיה מוכנה לצאת לסיבוב ההופעות שלי שמתוכנן להתחיל באירופה בחודש פברואר. יש לי צוות רופאים נהדר שמטפל בי וילדיי היקרים שתומכים בי ונותנים לי תקווה. אני עובדת קשה עם המטפלים שלי בכל יום כדי לבנות מחדש את כוחי ואת היכולת שלי להופיע שוב. אבל אני חייבת להודות שזה היה מאבק".
דיון סיכמה: "כל מה שאני יודעת הוא לשיר, זה מה שעשיתי כל חיי. וזה מה שאני אוהבת לעשות יותר מכל דבר אחר. אני מתגעגעת אליכם כל כך, אני מתגעגעת לשיר לכולכם, להיות על הבמה, להופיע עבורכם. תמיד נתתי 100 אחוז מעצמי כשהופעתי, אבל המצב הרפואי שלי לא מאפשר לי לתת את אותם 100 אחוז. כדי לחזור לעצמי אין לי ברירה אלא להתרכז בהחלמה ובבריאות שלי, ויש לי תקווה שאני בדרך הנכונה להחלמה. זו המטרה שלי ואני עושה כל מה שאני יכולה כדי להגשים אותה. אני רוצה להודות לכם כל כך על איחולי ההחלמה הרבים והאהבה והתמיכה ברשתות החברתיות, זה חשוב לי מאוד. תשמרו על עצמכם. אני אוהבת אתכם כל כך ואני מקווה כל כך שאוכל לראות אתכם שוב".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    רק בריאות
    ע 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זמרת מעולה. מקווה שתחלים ותוכל להופיע.
    סגור
  • 9.
    בריאות
    יעל 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעז'ה רפואה שלמה במהרה????????
    סגור
  • 8.
    איך שמים תמונה שלה עם כיתוב canceled?
    לא מאמין 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשימו תמונה של כרטיס להופעה עם canceled אבל לא עליה. זה שייך לקונטקסט אחר
    סגור
  • 7.
    הזמרת הכי אהובה
    זהבה 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדהימה. בריאות שלמה בקרוב
    סגור
  • 6.
    רפואה שלמה והחלמה מהירה
    מעריצה אדוקה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שמכיר אותה יודע שהיא אישה יוצאת דופן. עם אהבה ומסירות לקהל שלה. מאחלת לה רפואה שלמה ואני בטוחה שהיא תגיע אלינו הכי מהר שתוכל. יכול להיות שכרגע היא פשוט לא ממהרת להתחייב, אב אני בטוחה שהיא תגיע. בריאות היא מעל הכל.
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    אישה יוצאת מן הכלל רק בריאות שתגיע מתי שתוכל
    מעריצה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וכשזה יקרה אין ספק שכל המדינה תרעד אני חושבת שהיא האמן הכי גדול שיגיע לארץ ישראל אי פעם
    סגור
  • 4.
    הזמרת שאני הכי אוהבת
    ליה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נשמתי התאומה בערך באותו גיל שתינו קצת דמיון אני שרה איתה יש לי גם קול דומה לשלה שנינו הכי קטנות בבית באופי גם אנחנו דומות שתינו רגישות מאחלת לה רפואה שלמה הקול שלה מרגיע אותי אשה מדהימה
    סגור
  • לא הגזמת בכלל.. (ל"ת)
    גלית 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    רפואה שלמה והחלמה מהירה. אמן (ל"ת)
    מ 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    מעריצה
    מעריצה 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחת הזמרות הכי ענקיות שהיו בעולם. יש לה כל נדיר.רפואה שלמה אמן.
    סגור
  • 1.
    מברך אותה בבריאות איתנה
    עמיר 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אין מה להגיד באמת הזמרת הכי גדולה אי פעם, מאחל לך לחזור לבנה כנה שיותר מהר
    סגור