השוק

עוקץ גלידות בן אנד ג'ריס נמשך: "עובדים מהמפעל עוזרים לעבריינים לגנוב"

המפעל בבאר טוביה נשדד על ידי שני חשודים שגנבו סחורה במאות אלפי שקלים והפיצו את הסחורה לקמעונאים במחירים זולים מאוד. כעת, נחשפת השיטה
מערכת ice | 
יוניליוור, בן אנד ג'ריס (צילום freepik, istock, פלאש 90)
אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריס בישראל, חטף לאחרונה מכה קשה. אחרי שהמפעל של החברה בבאר טוביה נשדד על ידי שני חשודים שגנבו סחורה בשווי מאות אלפי שקלים והפיצו אותה בפיצוציות סמוכות ובסופרמרקטים במחירים נמוכים מאוד.
אמש (חמישי) פורסם על ידי שמעון איפרגן ב"מאקו" איך עובדת השיטה של העבריינים, שהבינו שמדובר בכסף קל. גורם במפעל חשף: "הם היו חייבים סיוע פנימי כדי לשנע את הגלידות החוצה מבלי שיחשדו בהם. כולם הרוויחו משוד הגלידות - נהגי המשאיות, המתווכים, הסוחרים והעבריינים. במהלך ביקורת שגרתית הם גילו לתדהמתם שגנבו באופן שיטתי מאות אלפי יחידות גלידה בשווי של מיליוני שקלים".
 
במפעל מתכוונים להגיש תביעות אזרחיות נגד המעורבים בגניבת הגלידות, וכן בגין הנזק הכלכלי והכספי שגרמו לאובדן הכנסות. "לא נוותר לאף אחד. אנחנו סומכים על המשטרה שתעשה את עבודתה ותמצה את הדין עם המעורבים", ציין גורם במפעל.
כזכור, רק לאחרונה, לאחר שיוניליוור ביקשה משופט אמריקאי לדחות תביעה של בן אנד ג'ריס על מכירת עסקי הגלידות הישראליים שלה, ואמרה כי "ההתעקשות של חברת הבת לקחת צד" בסכסוך הישראלי-פלסטיני לא נותנת לדירקטוריון שלה סמכות להפסיק או אפילו לתבוע על המכירה, החדשות הטובות עם ביטול התביעה הגיעו גם לאבי זינגר הזכיין הישראלי של מותג הגלידות.
 בהצהרה של אבי זינגר לגבי סיום המחלוקת של יוניליוור ומועצת המנהלים העצמאית של בן & ג'ריס הוא אמר: "אני שמח שהמחלוקת בין יוניליוור ומועצת המנהלים העצמאית של בן & ג'ריס הגיעה לסיומה. כפי שסוכם עם יוניליוור, אני ממשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג'ריס האהובה תחת הסימן המסחרי בעברית ובערבית בכל רחבי ישראל".

כזכור, יוניליוור אמרה כי מועצת המנהלים של בן אנד ג'ריס "אינה מועצת מינהל רגילה". לדירקטוריון, כך נכתב במסמכים, יש אחריות מסוימת לשמר את "השליחות החברתית" שלו ולשמור על המותג במסגרת הסכם בעלי המניות משנת 2000, כאשר יוניליוור רכשה את בן אנד ג'ריס. אבל יוניליוור אמרה שהדירקטוריון לא יכול לתבוע.
יוניליוור אמרה גם כי "ההתעקשות של הדירקטוריון לאחרונה לקחת צד בסכסוך הישראלי-פלסטיני יצרה מצב בלתי נסבל" לשני הצדדים. לא ניתן היה להשיג מיד את תגובת בן אנד ג'ריס לטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה