השוק

הרבנות הראשית וההסתדרות חתמו על הסכם קיבוצי

במרכז ההסכם מענק חד-פעמי לעובדים לצד מענקי תמרוץ לעמידה ביעדים ובתפוקות, שנועדו לשפר את השירות לאזרחים ולהגדיל את הפריון
מערכת ice |  5
הרבנות הראשית לישראל (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
ההסתדרות, הנהלת הרבנות הראשית ואגף הממונה על השכר במשרד האוצר חתמו היום (ג') על הסכם קיבוצי מיוחד שיחול על עשרות עובדי הרבנות. ההסכם נערך במעמד השר לשירותי דת מיכאל מלכיאל ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, והשתתפו בו מנכ"ל המשרד לשירותי דת יהודה אבידן, מ"מ הממונה על השכר אפי מלכין, מנכ״ל הרבנות הראשית יהודה כהן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי ו-ועד העובדים.
במרכז ההסכם מענק חד-פעמי לעובדים לצד מענקי תמרוץ לעמידה ביעדים ובתפוקות, שנועדו לשפר את השירות לאזרחים ולהגדיל את הפריון. ההסכם, שכולל גם אבני דרך בהמשך לרפורמה במערך הכשרות, מגיע לצד שינויים ארגוניים ברבנות בראשית ולצורך ביסוס יעדים לתפוקות שייקבעו על ידי הנהלת היחידה. 
 
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ברך על ההסכם ואמר: "עובדי הרבנות הראשית עושים מלאכה חשובה מאין כמוה בשימור המסורת היהודית. לצד המענקים ושיפור תנאיהם, ההסכם יוביל לחיזוק השירותים שהם נותנים לאזרחים. דווקא בשעה של שסע מתרחב, חשוב לחזק עובדים אלה. אני מודה לכל המעורבים בהסכם, עלו והצליחו".
השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי: "זהו רגע היסטורי. עובדי הרבנות הראשית הופלו במשך שנים וכעת הגיע הזמן לתקן את העוול. מדובר בעובדים מסורים ומקצועיים שעושים מעל ומעבר כדי להעניק את השירות הטוב ביותר. אודה למנכ"ל הרבנות יהודה כהן שטרח ועמל על הסכם חשוב זה, למנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן וליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אשר נרתמו למשימה חשובה זו תוך תחושת שליחות אמיתית".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ההסתדרות היא הבית של העובדים בישראל (ל"ת)
    שרון 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחלה ארנון, דואג לנו כמו שצריך (ל"ת)
    משה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יופי של הסכם, כל הכבוד להסתדרות (ל"ת)
    גדי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חשוב מאוד (ל"ת)
    מיכאל 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כך נראה שיתוף פעולה (ל"ת)
    עופר 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור