השוק

5.29 מיליון דולר: זה תמריץ ההישארות של מנכ"ל בואינג

בבואינג מאוד רוצים להשאיר את המנכ"ל דייב קלהון. דירקטוריון החברה אישר תמריץ בשווי של כ-5.29 מיליון דולר על מנת שיישאר ואף האריכו את גיל הפרישה ל-70
מערכת ice | 
בואינג (צילום יחצ)
בואינג העניקה אתמול (שישי) למנכ"ל דייב קלהון תמריץ בשווי של כ-5.29 מיליון דולר כדי לגרום לו להישאר לאורך כל תהליך ההתאוששות של החברה ממשבר מגפת הקורונה ולא פחות שתי ההתרסקויות הקטלניות של 737 MAX שהובילו לקרקוע המטוסים.
דירקטוריון בואינג אישר ביום חמישי לתת 25,000 מניות מוגבלות לקלהון, אשר יחולקו בשני תשלומים, כך על פי מסמכי החברה שפורסמו אתמול.
 
המהלך מצביע על כך שהדירקטוריון הנוכחי של בואינג לא יבקש להחליף את קלהון במנכ"ל חדש לפחות עד אמצע העשור, כאשר החברה צפויה לחזור לשיעורי הייצור שלפני המגפה.
"מענק השמירה הזה משקף את האמון המתמשך של הדירקטוריון בהנהגתו של דייב ובכיוון של החברה כאשר אנו בהתקדמות חשובה לקראת שחזור החוסן התפעולי והפיננסי שלנו, בהנחיית ההתמקדות שלנו בבטיחות, איכות ושקיפות", נמסר מהחברה עצמה.
מניית בואינג, שעלתה בכמעט 70% מאז תחילת אוקטובר, ירדה ב-55 סנט ונסגרה ב-211.66 דולר ביום שישי לפני ההכרזה.
קלהון היה יו"ר בואינג ולאחר מכן הפך למנכ"ל בינואר 2020 לאחר שהדירקטוריון פיטר את דניס מילנבורג. באפריל 2021, בואינג האריכה את גיל הפרישה הנדרש שלה מ-65 ל-70 וזאת כדי לאפשר לקלהון להישאר בתפקיד מכיוון שהוא יחגוג 66 באפריל הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה