השוק

יוצא לדרך: מיזוג הענק של JTLV ואורשר עם שמן תעשיות

קרן JTLV והבעלים של חברת הלוגיסטיקה אורשר ממזגות את הפעילות המשותפת שלהן בתחום הנדל"ן המניב ללוגיסטיקה ותעשיה עם חברת שמן תעשיות, כך הן פרסמו היום (שני)
מערכת ice | 
אריאל רוטר, עמיר בירם ושלמה גוטמן (צילום שרון גבאי)
קרן JTLV3 ואיש העסקים צביקה בן צבי, הבעלים של חברת הלוגיסטיקה אורשר, הודיעו הבוקר (שני) כי חתמו על עסקה מותנית עם חברת שמן תעשיות בשליטתו של חיים פינק, שבמסגרתה תמוזג הפעילות הלוגיסטית המשותפת של JTLV והבעלים של חברת אורשר לתוך החברה הציבורית שמן תעשיות, שצפויה לשנות את שמה ל'שמן נדל"ן'.
קרנות JTLV מנוהלות על ידי עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן ומתמחות בייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בישראל. עד היום גויסו שלוש קרנות בהיקף מצטבר של כ-5 מיליארד שקל.
 
בשנת 2022 הקימה קרן JTLV3, קרן המתמחה בהשקעות נדל"ן, יחד עם הבעלים של חברת הלוגיסטיקה אורשר, שותפות אסטרטגית שנועדה לפעול בתחום הנדל"ן על ידי ובאמצעות הקמת מרכזים לוגיסטיים, מבני התעשיה והאחסנה, שחלקם אף הושכרו מראש לחברת אורשר.
חיים פינק, יו"ר חברת שמן תעשיות בע"מ, מסר: "אני נרגש ושמח על השותפות האסטרטגית עם גוף מקצועי, מוביל ובעל מוניטין בשוק הנדל"ן כמו קרן JTLC, יחד עם הבעלים של חברת אורשר שהינם בעלי ידע, מקצועיות וניסיון רב מאוד בתחום הלוגיסטיקה, האחסון וההפצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה