השוק

VComm הישראלית נכנסת לשת"פ עם חברת הקורקינטים TIER

הודות לשיתוף הפעולה, הטכנולוגיה של VComm תסייע ל-TIER להבדיל בין רוכבים העומדים בחוקי התנועה, לבין אלה שאינם מצייתים, נוסעים על מדרכות, נוסעים נגד כיוון התנועה ואינם שמים לב לשילוט או לרמזורים, ובכך מסכנים את הולכי הרגל ויתר משתמשי הדרך, גם הממונעים
מערכת ice | 
קורקינטים של Tier (צילום יח"צ)
TIER Mobility, מפעילת המיקרו-מוביליטי המובילה בעולם שמשימתה המוצהרת היא Change Mobility for Good, הכריזה ביום חמישי על תחילתו של שיתוף פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי VComm. מטרתם המשותפת היא לשים את בטיחות הרוכבים ושאר משתמשי הדרך במקום הראשון. מטרת שיתוף הפעולה היא כאמור ליצור אקו-סיסטם בטוח בשוק המיקרו-מוביליטי, ואין קרקע חשובה ומתאימה לתהליך שכזה יותר מהמרחב העירוני בתל אביב-יפו.
הודות לשיתוף הפעולה, הטכנולוגיה של VComm תסייע ל-TIER להבדיל בין רוכבים העומדים בחוקי התנועה, לבין אלה שאינם מצייתים, רוכבים על מדרכות, נוסעים נגד כיוון התנועה ואינם שמים לב לשילוט או לרמזורים, ובכך מסכנים את הולכי הרגל ויתר משתמשי הדרך, גם הממונעים.
 
איך זה עובד? VComm פיתחה ובנתה סביבה דיגיטלית שאוספת דאטה ממקורות מגוונים, דוגמת הקורקינטים החשמליים של TIER, ה"עיר החכמה" ועוד. VComm משלבת ומנתחת את הדאטה כדי לזהות ולספק תובנות על התנהגויות לא בטיחותיות שהתרחשו במהלך הרכיבה, לצורך בניית דירוג פרופיל בטיחות עבור כל רכיבה ורוכב, כמו גם לזהות "נקודות חמות" בהן מתקיימות רכיבות מסוכנות לרוכב ולסביבתו. בין סוגי הרכיבות המסוכנות והמפריעות הניתנות לזיהוי: רכיבה על מדרכות, אי ציות לתמרורים, התקרבות במהירות לצמתים, רכיבה בנתיב ההפוך ועוד.
פתרון זה רלוונטי ופוטנציאלי לא רק עבור קורקינטים שיתופיים, אלא גם בעבור קורקינטים חשמליים פרטיים. בעזרת ניתוח הנתונים והתובנות של VComm, יכולה TIER להבין ולהכיר טוב יותר את התנהגויות ודפוסי הרכיבה הלא בטוחים של המשתמשים בתל אביב-יפו ולעזור להגדיר מחדש את תקני הבטיחות לרוכבי התחבורה האלטרנטיבית, שיתופית ופרטית בעיר. בהמשך הפתרון ירחיב לישראל כולה ובסופו של דבר גם יוטמע גם בשאר שווקים הבינלאומיים בהם פועלת החברה.
שיתוף הפעולה מקדם את מטרתה של TIER לאמץ טכנולוגיות מקומיות ולעזור להן לצמוח. VComm מכירים את השוק הישראלי מקרוב וחברה בתוכנית הסטארט-אפים של CityZone שהיא מעבדת החדשנות המשותפת לעיריית תל־אביב, אוניברסיטת תל־אביב ו"פארק-עתידים" כך שעומק הבעיה, הכרותה והרצון לשפר את תקני הבטיחות במרחב העירוני, תואם את שאיפות TIER בשוק הישראלי בכלל ובתל־אביב בפרט.
מנואל אראוחו, מנכ"ל TIER ישראל: "המשימה שלנו ב-TIER היא לשפר משמעותית את ההתניידות בתחבורה האלטרנטיבית. הדרך לשם עוברת ביצירת שיתופי פעולה שמטרתם להבטיח כי פתרונות התחבורה השיתופיים אכן בטוחים לרוכבים ולכלל משתמשי הדרך. בעזרת שיתוף הפעולה עם VComm אנו נעודד רוכבים לציית לחוקי התנועה, לזהות ולמנוע את תופעת הרכיבה על המדרכות ושלל סוגי התנהגויות, אשר מסכנות את הרוכבים ואת הסובבים אותם".
"המטרה של שיתוף הפעולה שלנו עם TIER היא לקדם ניידות בטוחה יותר עבור כולם. VComm מכירה ב-TIER כאחת המובילות בעולם בענף המיקרו-מוביליטי השיתופי, שמקדמים בראשונה שירותים בטוחים לרוכבים ולסביבתם. לכן, שיתוף הפעולה מתאים באופן מלא למשימה ולחזון שלנו. לחדשנות זו יש פוטנציאל רב לשפר את בטיחות המיקרו-מוביליטי בסביבה העירונית ולהציב תקני בטיחות חדשים בענף המיקרו-מוביליטי השיתופי ובכלל", אומר נמרוד שגב, מנכ"ל ומייסד שותף ב- VComm.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה