השוק

קפיטולה הישראלית השלימה סבב גיוס של 15.6 מיליון דולר

סבב גיוס הראשון של חברת האינשורטק, שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי ובין חברות ביטוח, הובל על ידי קרן ההון סיכון Munich Re Ventures

מערכת ice | 
צוות קפיטולה (צילום קפיטולה)
חברת האינשורטק הישראלית קפיטולה (Capitola), שפיתחה פלטפורמת B2B המקשרת בין סוכני ביטוח מסחרי לבין חברות ביטוח, גייסה 15.6 מיליון דולר בסבב גיוס A בהובלת קרן ההון סיכון Munich Re Ventures. הטכנולוגיה של החברה עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לזהות ולאפיין, בין היתר, את אופי הסיכון המועדף על חברות הביטוח ועל ידי כך לייעל ולהוזיל את תהליך בניית הפוליסה עבור סוכני הביטוח ולקוחותיהם המסחריים.
 
כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה של הפלטפורמה והגדלת המכירות בארה"ב, כמו גם להרחבת מרכז הפיתוח של החברה בתל־אביב והכפלת מספר העובדים של החברה במהלך השנה הקרובה. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס סיד של חמישה מיליון דולר, אותו הובילה בשנת 2021 קרן ההון סיכון Lightspeed ​​Ventures שהשתתפה גם בסבב הנוכחי. עוד השתתפו בסיבוב הנוכחי קרן TriVentures, ודמויות בכירות מתעשיית הביטוח בארה״ב.
חברת קפיטולה הוקמה ב-2021 על ידי סיון אירם (מנכ״ל), נאור רוזנברג (CTO) ועמית בן נתן (CPO). בחברה, אשר בסיסה בעמק הסיליקון בקליפורניה ומרכז הפיתוח שלה בתל־אביב, יש כיום 20 עובדים.
סיון אירם, שותף מייסד ומנכ״ל קפיטולה, מסר כי ״תעשיית הביטוח התפתחה מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות, אך לא הושקעה מספיק תשומת לב בייעול עבודתם של סוכני הביטוח ובכלי העבודה העומדים לרשותם. כיום, סוכני ביטוח שמבקשים להנפיק פוליסת ביטוח ללקוח מסחרי, נדרשים לפנות ידנית למספר רב של חברות, להגיש מסמכים, להשוות מחירים, לקבל דחיות בדרך ולבסוף להסתפק במוצר שאינו אופטימלי בהתאמתו לצורכי הלקוח. הפלטפורמה שלנו מייעלת משמעותית את התהליך באמצעות שימוש באוטומציה ובינה מלאכותית, באופן שמאפשר לסוכני הביטוח להתפנות לעיסוק העיקרי שלהם - והוא מתן ייעוץ ושירות ללקוחות הקצה. אנו רואים עניין רב בפלטפורמה של Capitola, הן מצד סוכנויות ביטוח גדולות בארה"ב והן מצד חברות הביטוח, שמבקשות להצטרף למהפכה שאנו מובילים".
אירם מוסיף ומסביר כי הפלטפורמה של קפיטולה חוסכת זמן ומגדילה את הפרודוקטיביות של עובדי תעשיית הביטוח; מספקת המלצות שוק חכמות מבוססות בינה מלאכותית להתאמת העדפות הסיכון; מארגנת ומנהלת בקלות תוכניות סיכונים מורכבות באמצעות כלים אינטואיטיביים; ויוצרת דו״חות והצעות ללקוחות באמצעות תבניות מותאמות אישית.
אושרי קפלן, שותף בקרן Munich Re Ventures הוסיף כי ״שוק הסיכונים המיוחדים בארה״ב גדל באופן אקספוננציאלי בעשורים האחרונים, והוא זקוק למרקט פלייס דיגיטלי שייעל את התהליכים וירחיב את האפשרויות להנפקת פוליסות ביטוח. אנו מאמינים בגישה הטכנולוגית של קפיטולה לפתרון בעיות אלו, ונרגשים ללוות אותם במסע שלהם״. Munich Re Ventures היא קרן ההון סיכון של קבוצת Munich Re, מבטחת המשנה הגדולה בעולם, וספקית גלובלית מובילה של פתרונות ביטוח ראשוני וביטוח סיכונים.
יוני חפץ, שותף בקרן Lightspeed Venture Partners ציין כי "כמשקיעים פעילים בתחום האינשורטק, התחברנו מיד לחזון של קפיטולה לחולל מהפכה בדרך בה חברות קונות ביטוח מסחרי. אנחנו מאמינים שהצוות החזק של החברה יכול לממש את החזון השאפתני הזה". Lightspeed Ventures Partners היא קרן הון סיכון רב-שלבית המתמקדת בהאצת חידושים משבשים בתחומים של ארגונים גדולים, צרכנים, פינטק ובריאות. במהלך שני העשורים האחרונים, תמכה הקרן במאות יזמים וסייעה לבנות יותר מ-500 חברות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה