השוק

ממשיכים לצמוח: TERMINAL X מסכמים רבעון ראשון ל-2023

גידול בהכנסות, במספר הלקוחות הפעילים ובסל הממוצע - ככה מסכמת TERMINAL X את הרבעון הראשון לשנת 2023. זו הדרך שלהם להמשיך במגמה החיובית
מערכת ice | 
ניר הורוביץ מנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
TERMINAL X מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2023 ומציגה גידול בהכנסות, גידול במספר לקוחות פעילים וגידול בסל ממוצע והמשך פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכמו בכ-92.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-90.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-2.4%. גידול זה נבע בעיקר מגידול במספר הלקוחות הפעילים ומגידול בממוצע עסקה וכן מתוספת מכירות סיסטארז אשר אוחדה לראשונה ב-1.11.22.
 
הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-40.4 מיליון שקל וזאת בהשוואה לכ-39.8 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי נותר יציב.
הפסד תפעולי לפני תשלום מבוסס מניות הסתכם בכ-1.4 מיליון שקל בהשוואה להפסד בסך של כ-180 אלף שקל ברבעון מקביל אשתקד. ההפסד ברבעון הושפע בין היתר מהקמת שתי חנויות חדשות ומפעילות ביוון אשר החלה בחודש יוני 2022.
"אנו מציגים היום את תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2023, המסכם עלייה בהכנסות החברה לסכום של 92.8 מיליון שקל, וכולל את תחילת הפעילות של החברה ביוון וחיזוק הפעילויות הקיימות, המקדמות את פעילות החברה בארץ ובחו"ל", מסר ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X. "העלייה בהכנסות בחברה הן תוצאה של גידול במספר הלקוחות הפעילים והסל הממוצע (כשברבעון המקביל אשתקד היה 'סגר שקט'), מכירות של מותג סיסטארז שנרכש על ידי החברה ב-2022 שממשיך להתחזק, והמשך פיתוח עסקי בארץ ובחו"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה