השוק

דיסקונט מצטרף למלחמה: דוחה תשלומים על המשכנתה בלי ריבית ובלי הצמדה

בנק דיסקונט מגיב למלחמה שנפתחה בין בנק הפועלים ללאומי ומגיב בהצעה שקשה מאוד לסרב לה; הקפאת רכיב הפריים במשכנתה לשנתיים בלי ריבית ובלי הצמדה
ניצן כהן | 
אורי לוין מנכ"ל קבוצת דיסקונט (צילום Magma Images, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בנק דיסקונט מצטרף למלחמה שהוצתה היום בין בנק הפועלים ללאומי ודוחה את התשלומים על רכיב הפריים על המשכנתה לשנתיים בלי ריבית ובלי הצמדה וזה כבר מהלך שובר שוק.
במסגרת ההטבה מדי חודש יועבר לחשבון הלקוחות סכום בגובה הגידול בהחזר החודשי של המשכנתה מאז ספטמבר 2022 ועד היום, כולל עליית הריבית הצפויה מחר (6 פעימות של עליית ריבית בנק ישראל) בסכום של עד 1,000 שקל בחודש. הסכום יוחזר בתום 24 חודשים, כהלוואה בפריסה ל-36 חודשים ללא ריבית או עמלות, כולל במקרה של פירעון מוקדם.
 
המהלך המדובר בדיסקונט מוצע ללקוחות בעלי משכנתה קיימת בבנק העונים על כל הקריטריונים הבאים: ללקוחות מעבירי משכורת עד 20,000 שקל לחשבון העו"ש, ההלוואה היא עבור דירה יחידה שאינה להשקעה וההלוואה משולמת ללא פיגורים.
בדיסקונט אומרים כי מהלך זה מצטרף לשורת פתרונות והקלות שמעמיד הבנק עבור כל לקוחותיו, ובהם:  פריסה לתקופה ארוכה יותר של משך תקופת המשכנתה במסלול הפריים ללא שינוי בריבית וללא עמלות, אפשרות להקפאה מלאה או חלקית של תשלומי המשכנתה לתקופה של עד 6 חודשים, עם או בלי הארכת תקופה - ללא תשלום עמלה.
נזכיר כי הבוקר נפתח עם מבצע של בנק הפועלים בו הוא סופג מכספו את עליית הריבית שתהיה ככל הנראה מחר. בנק לאומי הגיב מיד עם הלוואה שהוא ייתן על כל רכיב הפריים במשכנתה אבל עם הצמדה למדד וכעת בנק דיסקונט שובר את הכלים עם הצעה של הלוואה ללא ריבית וללא הצמדה. וכל המרבה הרי זה משובח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה