השוק

מנכ"ל החודש: אלי אדדי, האיש שמוכר הכי הרבה טלפונים בישראל

קשה להתעלם מהנוכחות של רשת דינמיקה בכל הנוגע למכירות מכשירי הסלולר; היא מתחרה ביבואנים הרשמיים ובחנויות השכונתיות ולמעשה היא פועלת בשוק בתחרות כמעט בלתי אפשרית, בכל זאת היא הצליחה לשלש את ההכנסות בשנים האחרונות | מנכ"ל החודש
ניצן כהן |  2
אלי אדדי (צילום רמי זרנגר)
היה קשה לחמוק בתקופה האחרונה מהפרסומות המוצלחות של רשת דינמיקה עם אלי פיניש. פרסומות שרכבו על כל רגש אפשרי. הן היו מצחיקות והבינו היטב את הרגש שנלווה לכל רכישת טלפון חדש (ולא זול) וזה לקבל אותו. וכמה שיותר מהר, יותר טוב. בקיצור פרסומת טובה.
אלי אדדי הוא מנכ"ל רשת דינמיקה שהפכה כנראה לקמעונאית הסלולר הגדולה בישראל והוא מנכ"ל חודש אפריל של את ice.

עכשיו נסביר מעט את הדברים. התחרות אצל קמעונאי הסלולר היא בלתי אפשרית. יש את הרשתות המוכרות כמו סאני שמוכרת את המותג סמסונג, ויש את איי.דיגיטל ואייסטור שמוכרות את האייפונים הנחשקים, ויש אין סוף של חנויות פרטיות ואתרי מכירות. כמעט כל חברת סלולר מחזיקה בפעילות קמעונאית מהסוג הזה אבל אדדי מצליח כל הזמן לצמוח. אולי זה הגב של סלקום אבל סביר יותר להניח שאמנם הגב של סלקום לא מזיק אבל דינמיקה עומדת בפני עצמה ומכה את המתחרים כבר כמה שנים ברציפות.
נכון לסוף 2022 דינמיקה הציגה רווחי שיא של 42 מיליון שקל. הנתון המעניין הוא שבניגוד למגמות העולמיות, את הרבעון הראשון לשנת 2023 סיכמה עם עלייה של 7.7% ברווח. דינמיקה נחשבת לרשת שמוכרת הכי הרבה מכשירי אפל וסמסונג בשוק הפרטי וזה משמעותי כשהיא מתמודדת עם היבואנים הרשמיים ועם החנויות השכונתיות.
בשלוש השנים האחרונות דינמיקה הצליחה לצמוח (במונחי הכנסות) בקצב דו-ספרתי ולמעשה היא שילשה את ההכנסות שלה בשלוש שנים האחרונות וזה נתון חשוב מאוד בעולם התחרותי בו היא נמצאת. על האופרציה הזו מנצח אלי אדדי והוא כאמור, מנכ"ל החודש של ice.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק מחסני חשמל סלולר!! (ל"ת)
    אורנה 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קל ..., הרבה מבוגרים נופלים לטריקים שלהם
    ציקו 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיהיה להם לבריאות , כל עוד הם פועלים בצורה הגונה , לדעתי הם לא ישרים ומסירים אחריות כשאפשר אבל זו ארצנו ,
    סגור