השוק

ישראייר ורמי לוי מרוויחים בענק: התפתחות מפתיעה בעסקת המלונות

השווי של המלונות שרכשה ביוון גבוה מההערכה הקודמת שהייתה בזמן איתור הנכסים. לכן ישראייר צופה כי תרשום רווח חד פעמי בהיקף של בין כ- 5 מיליון אירו לכ-8.5 מיליון אירו ולכן תוכל להקדים את התשלום האחרון לסוף יוני
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
רווח נאה גורף איש העסקים רמי לוי ביוון. בהמשך לרכישת המלונות עם קבוצת בראון (5 מלונות ביוון של הקבוצות קבוצת ABERTILO וקבוצת RIGITO  הפועלות תחת המותג של מלונות בראון), ישראייר הקדימה את התשלום האחרון לעסקה מסוף יולי לסוף יוני ותשלם את סך היתרה ב-30 ביוני 2023 בסך של 4.3 מיליון יורו.
אז מה הסיפור? עונת הקיץ החמה ביוון נפתחה בסערה, המלונות (4 מתוך 5) כבר שופצו ונפתחו (החמישי צפוי להיפתח ברבעון הרביעי של 2023) והשווי שלהם גבוה מההערכה הקודמת שהייתה בזמן איתור הנכסים. לכן ישראייר צופה כי תרשום רווח חד פעמי בהיקף של בין כ- 5 מיליון אירו לכ-8.5 מיליון אירו.
 
בהודעת הבורסה נכתב: "החברה רואה את ההחזקה במלונות בראון כצעד אסטרטגי חשוב לטובת המשך, קידום וחיזוק פעילות ישראייר בתחום התיירות באמצעות רכישת נדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר המובילים".
עוד נמסר: "כאשר לשיטת הנהלת ישראייר, יש בייצוע העסקה כאמור בכדי לאפשר לישראייר להתאים את המוצר לקהל לקוחותיה, להוות בסיס רווחיות עצמאי אשר אינו תלוי בפעילות הפנים ארצית וכן מאפשר לישראייר להמשיך ולהנות מהשבחת הנכסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה