השוק

בנק ירושלים מציע ריבית על העו"ש: אלו התנאים החדשים ללקוחות

בנק ירושלים עם בשורה מהפכנית ללקוחותיו לריבית על העו"ש בגובה 50% מריבית בנק ישראל, בנוסף ניתן לכלל לקוחות הבנקים להצטרף דיגיטלית לפיקדון שמעניק 3% שנתי זמין למשיכה תוך שבוע וזאת ללא צורך בפתיחת חשבון עו"ש
מערכת ice | 
יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים (צילום יחצ בנק ירושלים, יונתן בלום)
ברקע השיחות עם נגיד בנק ישראל, אמיר ירון, והמסרים בדבר מתן ריבית על העו"ש, יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים, אומר כי "יותר מידי מאמץ מושקע בדיון הריביות על העו"ש, כשבכל העולם מתקדמים למודל בו הלקוח לא קשור לבנק אחד ולא חייב חשבון עו"ש כדי לקבל ריבית על הכסף שלו. כל לקוח, מכל בנק, יכול להיכנס לאתר בנק ירושלים, להצטרף דיגיטלית לפיקדון שמעניק 3% שנתי זמין למשיכה תוך שבוע, ללא צורך בפתיחת חשבון עו"ש אצלינו".
כזכור, ביום שני האחרון כינס נגיד בנק ישראל, את ראשי הבנקים בישראל ועודד אותם להעניק לכלל לקוחות הבנקים ריבית על העו"ש. מנכ"ל בנק ירושלים, יאיר קפלן, סבור כי את המאמצים יש להפנות למקום אחר: "במשך שנים המודל הבנקאי התבסס על כך שהלקוח רכש עסקת חבילה שכוללת ביחד עם העו"ש מוצרים גרועים ומוצרים טובים שסבסדו זה את זה.
 
אין בכך צורך: הטכנולוגיה שמאפשרת לכל לקוח לפנות לכל בנק ולרכוש ממנו את המוצר הטוב והמשתלם ביותר עבורו קיימת, ובנק ישראל צריך לעודד אותה, להסיר חסמים בפני תחרות, ולאפשר את המשך ההתפתחות הטכנולוגית שתשחרר מכבלי העו"ש – וזו תהיה בשורה של ממש לצרכנים.
"המהפכה תגיע כשהעו"ש לא יהיה אזיק עבור הלקוח ויחייב אותו לרכוש את יתר המוצרים מאותו הבנק, אלא שהוא יוכל לבחור במוצר הבנקאי הטוב על המדף, ללא מגבלות ובהתאם לצרכי ההשקעה", ציין קפלן וסיכם: "אצלנו בלחיצת כפתור אפשר לקבל 3% שנתי בפיקדון זמין למשיכה בתוך שבוע – ללא צורך בפתיחת חשבון עו"ש. בנוסף, אנו מכבדים את נגיד בנק ישראל, ועל אף שבנק ירושלים הוא בנק מוצרי, שלא מתנה שירות מסוים בפתיחת חשבון עו"ש, אנו יוצאים בבשורה מהפכנית ללקוחותינו ונעניק לבעלי חשבון עו"ש מעביר משכורת, ריבית בגובה 50% מריבית בנק ישראל, עד יתרה של 20 אלף ש"ח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה